جایگاه وکیل در ایران آوای رهنما

آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.

  • این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود.
  • ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.
  • جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد.
  • حقیقتا نمی توان درآمد ثابتی برای کارآموزان وکالت ،تعیین کرد و لکن درآمد کارآموزان وکالت بستگی به عوامل مختلفی از جمله ….
  • در انتخاب وکیل خوب باید دقت نمود زیرا انتخاب وکیل مجرب در انجام پرونده بسیار موثر است و این وکیل است که می تواند نقش به سزایی در امور حقوقی شما داشته باشد .

هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است.

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. از این دو طریق می‌توانید به وکلای پایه یک مجموعه دادنیک وکالت دهید. همانطور که توضیح دادیم ابتدا باید با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید تا با توجه به نوع پرونده شما را به وکیل متخصص ارجاع دهند. جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود. با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است.

با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.

تاثیر مهارت های یک وکیل بر درآمد وکیل:

به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد.

بهترین وکیل چه شاخصه هایی دارد

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم. سامانه مدیریت خدمات کنسولی ( میخک ) با هدف ارائه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گذرنامه ، امور سجلی ، امور حمایت های کنسولی و قضایی ، تنظیم وکالتنامه ، تأیید اسناد ، گواهی عدم سوء پیشینه ، امور دانشجویی و… می باشد.

همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است.

یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به صورت حرفه ای کار وکالت را انجام می دهد هیچ وقت برای اینکه هزینه بیشتری از موکل بگیرد موضوع را بزرگنمایی نمی کند و آنچه را که واقعیت دارد با موکل در میان می گذارد. یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند. حال شما در خارج از کشور قرار دارید و از شما شکایت می شود اگر موضوع را بی اهمیت بگیرید احتمالا حکمی بر علیه شما صادر شود که بعد برایتان مشکل ساز شود.

در این مقاله سعی خواهیم کرد، به طور کامل پیرامون انواع تخصص‌ها و مهارت‌های حقوقی وکلا صحبت کنیم و در ادامه به معیارهای مهم انتخاب بهترین وکیل ایران اشاره‌ای داشته باشیم. بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید. به این منظور وکیل باید بر وکالت ‌نامه، تمبر مالیاتی الصاق نماید که این تمبر، مبنای مالیات در اداره ی مالیات است. وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید. به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود. دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد.

پس باید هم مطابق قوانین ایران و هم قوانین کشوری که در آن ساکن هستید به ثبت برسد. وکلای موسسه حقوقی دادنیک می‌توانند انواع طلاق ایرانیان خارج از کشور را بدون حضور زوجین در ایران انجام دهند. در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. معمولا ایرانیان مقیم خارج از کشور آگاهی کاملی در خصوص انجام پرونده انحصار وراثت در ایران ندارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار