اتاق فرار اما تهران, خیابان آزادی | allescape

اتاق فرار اما تهران, خیابان آزادی | allescape

که همه جور سلیقه‌ای را راضی می‌کند و در اتاق فرار اسپیرال، در ژانر دلهره‌آور و ترسناک دو اتاق فرار عالی طراحی و راه‌اندازی شده که این تم موردپسند اکثریت طرفداران این سرگرمی قرار گرفته بازی اسکیپ روم است. اگر عاشق حمل معما و حل مسئله و فرآیند تفکر انتقادی هستید، این بازی‌ها به تقویت فکر و حافظه و مهارت‌های حل مسئله شما کمک خواهد کرد. دقت کنید که تمامی بازی‌ها برای سن ۱۶ سال به بالا طراحی شده‌اند. بازی‌های تسخیر، کلبه وحشت و روانی ۱۶ سال به بالا صرفاً مجاز به بازی کردن هستند.

  • از بین موضوعات رایج بین فیلم ها، معمولا فیلم هایی که مربوط به دنیاهای فانتزی و موضوعات غیر واقعی هستن؛ تقریبا برای همه جذابن و افراد تو هر سنی دوس دارن بشینن و فیلم های شاد تخیلی رو ببینن.
  • شباهت این فیلم به اتاق فرار وقتی ظاهر میشه که شخصیت اصلی فیلم یعنی ارین (با بازی شارنی وینسون) با روش‌های مخصوص به خودش سعی می‌کنه از حمله قاتلین جون سالم به در ببره.
  • ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم.

فضاسازی قلعه دراکولا یکی از سنگین ترین، پرکار ترین و پر هزینه ترین پروژه های دایموندروم بود و به جرأت درخاطر بازیکنان خواهد ماند. در تاریخ 21 اسفند ماه سال 1399 توسط مجموعه بازی های فکری دایموندروم طراحی و اجرا شد. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند.

اتاق فرار منفی چهار

راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. در این اتاق فرار پیشگویی‌هایی درباره آینده نمایان می‌شود. در برخی از مواقع نیز اشتباهات گذشته پیش‌چشم شما خواهد آمد. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید.

پر بحث‌ترین‌ها

داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد. طولی نکشید که دلقک دیگری به نام چارلی در این شهربازی استخدام می شود.

اتاق فرار ارتکاب

از دست پلیس کاری بر نمی آید حتی بهترین کاراگاه لندن که تقریبا به رد قاتل رسیده در دفتر کار خودش به قتل می رسد. حال این ماموریت برای پیدا کردن قاتل به شما واگذار شده و به کمک سرنخ هایی که دارید قاتل را در کمتر از 1 ساعت پیدا کنید. احتمالا بارها در فیلم ها و سریال های مختلف در مورد گنج شنیده اید؛ در این بازی شما به 400 سال قبل بازگشته اید و دزدان دریایی و جویندگان زیادی برای یافتن گنج از جزیره ای غیر قابل بازگشت تلاش کرده اند. هر کسی برای رفتن به جزیره گنج تلاش کرده، موفق به برگشت از آن نشده و تنها یک کشتی و یک طوطی داخل آن این کار را انجام داده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار