بایگانی‌ها شیراز وکیل نوین سامانه معرفی وکیل تخصصی در کشور-وکیل10

چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع مجله وکیل موکل تمام شود. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. از مهم ترین دعاوی کیفری که به مشاوره با وکیل کیفری نیاز دارند،می توان به مواردی نظیر جعل،قتل،سرقت،کلاهبرداری،به دست آوردن مال از راه نامشروع،اسیدپاشی،مزاحمت،سقط جنین،آدم ربایی،تهدید،روابط نامشروع،مواد مخدر،چک بلا محل،قمار،اخلال در نظم عمومی و…اشاره کرد. ما با دارا بودن بهترین گروه وکلا و مشاوران حقوقی برای تمام دعاوی حقوقی شما راه حل و راهکار مناسب داریم.

مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است. ایشان در زمینه دعاوی خانواده، اثبات زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه، تمکین و … فعالیت می‌کنند. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. بهترین وکیل شیراز وظیفه دارد پرونده موکل را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات تکمیلی را در مورد مشکل به وجود آمده به موکل بگوید و سپس با توجه به دانش و تجربه ای که داشته است به عنوان وکیل در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند. شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. زمانی که درگیر یک دعوای کیفری بسیار مهم هستید و قصد دارید که پرونده کیفری خود را به یکی از وکلای کیفری ماهر و باتجربه بسپارید،مشاوره حضوری گزینه بسیار مناسب تری است؛ اما اگر فقط برای پرسش سؤال های مربوط به دعاوی کیفری قصد مشاوره با وکیل کیفری را دارید،مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین را به شما توصیه می کنیم.

  • وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.
  • همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.
  • شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.
  • در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند.

در شیراز می تواند شما را در مراحل دشوار، سخت و حساس قانونی کمک کرده و نتیجه دلخواهتان را برایتان به ارمغان آورد. معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد.

وکالت بلا عزل چیست؟

همان طور که می دانید،زمانی که افراد با مشکلات قانونی مواجه می شوند یا سؤال های حقوقی دارند،از مشاوره حقوقی استفاده می کنند.یکی از مهم ترین مزایای استفاده از مشاوره حقوقی این است که فرد به خوبی از حقوق قانونی خود درباره موضوعی خاص آگاه می شود و شرایطی که با آن روبرو است،برایش ساده تر می شود. اغلب مؤسسات حقوقی تیم وکلای چند نفره ای داشته که هریک در زمینه های حقوقی مختلفی تخصص دارند.بنابراین،انتخاب بسیار خوبی برای افراد به شمار می روند.شما نیازی ندارید که برای پیدا کردن چند وکیل خوب تمام شهر را جستجو کنید. امروزه وکیل ها و موسسات حقوقی زیادی در شهر شیراز وجود دارد که هر روزه کارهای حقوقی زیادی را جهت شهروندان شهر شیراز انجام می دهند. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.

مشاوره با بهترین وکیل در شیراز

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند.

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای فارس و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای فارس از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای فارس که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای فارس را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص فارس در کمترین زمان دریافت کنید.