بهترین جواهرسازهای دنیا را بشناسید- قسمت اول مجله تخصصی طلا ساعتچی | hsaatchi

بهترین جواهرسازهای دنیا را بشناسید- قسمت اول مجله تخصصی طلا ساعتچی | hsaatchi

امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند. شوپارد، یک شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۶۰ توسط لویی-اولیس شوپارد تأسیس شده‌است. راهنمای سفارش ساخت طلا از 0 تا 100 در سایت طلا و جواهر زرب‌هایی که در هنگام سفارش ساخت طلا از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر پیش روی شما خواهد بود، اطلاعات لازم را به دست آورید. در اوایل سال ۱۹۴۳، هری وینستون اولین جواهرسازی بود که برای حضور در اسکار انتخاب شد و به‌عنوان جواهرسازی برای ستاره‌ها\” شناخته شد.

  • ” ساخت آن را برای ملکه، به این برند سفارش داد. این تخم‌مرغ‌های جواهرنشان، اکنون به عنوان قله های هنر جواهرسازان محسوب می‌شوند و در برخی از موزه‌ها و مجموعه‌های خصوصی برجسته جهان قرار دارند.
  • تیفانی ارائه کننده ی جواهرات زیبایی است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده هستند.
  • Piaget با تلفیق و ترکیب جواهرات گران قیمت و اقلام لوکس برای کسانی که توان پرداخت و خرید لوازم و زیورآلات لوکس را داشتن مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت.

علاوه بر این موارد جواهرات بوسلشا به خاطر چگالی بالایی که دارند، بافت پُر و سنگینی دارند. گراف به خاطر کیفیت بالا و خدمات رسانی فوق العاده اش شهرت جهانی دارد. این دو ویژگی برند گراف را در سطح جهانی معروف و معتبر کرده است اما چیزی که گراف را از سایر جواهرسازان زبده و معروف، متمایز می سازد، استفاده از سنگهای درشت است. اگر نگاهی به کتاب گراف، “شگفت انگیزترین جواهرات دنیا” (150 دلار) بیندازید، از تاریخچه ی این برند و شخصیت جواهرساز معروف آن، آقای گراف، ریسک و شیوه ی طراحی هایش مطلع می شوید. بولگاری از سنگ‌های قیمتی خالص و طلای ۱۸ عیار در محصولات خود استفاده می‌کند. طرح و الگوهای مورداستفاده‌ی این برند برخواسته از اصالت فرهنگ رومی است.

فروشگاه طلا و جواهرات راف گلد

از اواسط دهه 1950 بود که هرمس شروع به طراحی و تولید جواهرات کرد. هرمس دارای میراثی غنی از هنر نفیس، بالاترین کیفیت و حداکثر مهارت است. هر قطعه از جواهرات تولید شده از محصولات هرمس، منعکس کننده مهارت و خلاقیت صنعتگر است. برند گراف، یکی از بزرگترین برندهای طلا و جواهر است که در میان طرفداران زیورآلات لاکچری بسیار محبوب می‌باشد.

گوشواره طلا با سنگ عقیق (

درحالی‌که بیشتر جواهرات لوکس موجود در مجموعه این برند، یادآور شکوه برقدیم هستند اما برخی از خطوط محصولات آن هم شکل و سبک مخصوص به‌ خود را دارند. خانه طراحی ون‌کلیف اند آرپلز مجموعه‌ای عظیم از جواهراتی را ارائه می‌کند که تلفیقی از سنت و سبک شخصی و خاص برند در کنار مهارت فنی در ساخت هستند. یکی از دلایل عمده شهرت برند تیفانی اند کو، حتی برای عموم مردم، کاربردی‌بودن جواهرات آن در مراسم مختلف است. مجموعه وسیع این برند فقط محدود به تولید جواهرات لوکس زنانه نمی‌شود و در خطوط تولیدشان به مردان و کودکان گالری طلای ساعتچی هم توجه دارند. فقط طلای ۱۸ عیار و پلاتین در کنار الماس‌های ارزشمند با درجه بالا به‌ کار برده می‌شود. همچنین برای زنجیر‌های مرواریدی هم از بهترین نخ‌های ابریشمی استفاده می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار