بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند. در حالی که بررسی ها نشان می دهد در حدود ۱۰ درصد این قشر درآمدهای چند ده میلیونی دارند.نظر یکی از کاربران در اینترنت را با هم میخوانیم. چندین سالی است که وکیل های میتوانند در زمینه طلاق بیشترین درآمد را کسب کنند . میزان حق وکالت در طلاق کاملا بستگی به شرایط مختلف دارد بطور مثال اینکه چقدر شخص مهریه کرده باشد و از همه مهمتر اینکه شخص چقدر برایش این جدایی اهمیت دارد. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود.

  • مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد.
  • خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.
  • دو حوزه بیشترین درامد را در حوزه وکالت دارد و یک وکیل میتوانید بیشتر با قبول این دونوع پرونده درآمد بیشتری را کسب کند .
  • موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند.
  • همچون پزشک متخصصی که بهترین عملکرد خود را در حیطه تخصص شخصی خود دارد، وکلای متخصص نیز می‌توانند به بهترین شکل در گرایش فوق‌ لیسانس یا دکترای خود عمل کنند.
  • بنابراین دادگاههای حقوقی، آراء مراجع انتظامی را در حد یک دادگاه اختصاصی برای احراز تقصیر او می توانند مورد لحاظ قرار دهند نه بیش و زیان دیده از تخلف انتظامی وکیل دادگستری باید ورود خسارت را توأم با وجود رابطه سببیت بین آن و تخلف انتظامی وکیل نیز به اثبات رساند.

علاوه بر مورد تخصص، تجربه وکلا در امور محوله و میزان موفقیت آنان در پرونده‌های حقوقیشان بسیار مهم است. اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت. حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است. امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند.

وکیل در ایران

گروهوکیل مهاجرتو متخصصین ایندفتر مهاجرتیحتی پیش از تولد این برند در امور متنوعی در حوزهحقوق تجارت بین المللهمچون حقوق قراردادها شرکتها ٬ امور املاک ٬ تراستها و … حضور فعال داشته اند و بسیاری از امور تجاری و بازرگانی هموطنان عزیز را مدیریت کرده اند. برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در ایران می توانید گشتی در سایت گروه وکلای دیوان سالار بزنید و تعداد پرونده های موفق و تخصص وکلای همکاران را نگاه کنید. قطعا کار در مجموعه ای که تیمی و گروهی انجام می شود کیفیت بالاتری خواهد داشت. اما اگر یکی از طرفین در خارج از کشور زندگی کنند طلاق به این سادگی نخواهد بود و حتما باید از حضور وکیل در ایران بهره ببرند.

همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است.

وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری

وکلای مهاجرت ایران با تجربه و سابقه طولانی خود به عنوانوکیل مهاجرت انگلیس ،کلیه برنامه های مهاجرتی این کشور را پوشش می دهد. وکلای مهاجرت ایران اولین دفتر مهاجرتی کشور است که همگام با استانداردهای روز گزارش دهی آنلاین و لحظه ای از پیشرفت پرونده مهاجرتی را در سامانه آنلاین خود انجام می دهد. وکلای مهاجرت ایران یک موسسه مهاجرتی است که با اکثر دولت ها خود دارای ارتباط مستقیم بوده و تیم وکیل مهاجرت آن خود مستقیما عهده دار انجام امور می باشند. بعد از سالها کار و تجربه وکلای ما در امور مهاجرت و مسائل مرتبط با آن همچون سرمایه گذاری ، ثبت شرکتها و حقوق بانکی حوزه خدمات ما به تدریج گسترش پیدا کرده است. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به صورت حرفه ای کار وکالت را انجام می دهد هیچ وقت برای اینکه هزینه بیشتری از موکل بگیرد موضوع را بزرگنمایی نمی کند و آنچه را که واقعیت دارد با موکل در میان می گذارد. یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند. حال شما در خارج از کشور قرار دارید و از شما شکایت می شود اگر موضوع را بی اهمیت بگیرید احتمالا حکمی بر علیه شما صادر شود که بعد برایتان مشکل ساز شود.

به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار