دانلود برنامه فراکتاب دانلود کتاب خرید کتاب برای اندروید مایکت

دانلود برنامه فراکتاب دانلود کتاب خرید کتاب برای اندروید مایکت

همچنین، تخفیف‌های هفتگی و رویدادها نیز در ویترین این اپلیکیشن کاملاً نمود پیدا می‌کنند و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا faraketab.ir کرد. فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از دیرباز تا چند دهه‌ی پیش همواره جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان داشته‌ است. با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن آف چنل و در همین صفحه می‌توانید از جدیدترین تخفیفات فعال این فروشگاه مطلع شوید و با اعمال کد تخفیف فراکتاب بر روی سبد خرید خود، کتاب های مورد علاقه تان را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه کنید.

  • البته، این اپلیکیشن محبوب به مرور زمان با به‌روزرسانی‌های مختلف در حال ارتقا بوده و رابط کاربری و ظاهر آن نیز مدام در حال پیشرفت است، اما بازهم به خرج دادن اندکی سلیقه می‌تواند در جذب مخاطبان بیشتر موثر باشد.
  • در این مطلب به بررسی امکانات فروشگاه و کتابخوان فراکتاب خواهیم پرداخت.
  • با وارد کردن این کد تخفیف اشتراک طاقچه بی‌نهایت از تخفیف 40 درصدی خرید یا تمدید اشتراک طاقچه بی‌نهایت، سامانه آنلاین کتاب‌های صوتی و متنی بهره‌مند شوید.

این ویژگی انحصاری فراکتاب می‌تواند تجربه جدیدی از مطالعه کتاب صوتی را برای شما رقم بزند. این برنامه تمامی موضوعات پرطرفدار از جمله روانشناسی، ادبیات، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، علمی، داستانی، مدیریت، کسب و کار، کمک آموزشی برای دانش آموزان، آموزش و تقویت زبان انگلیسی، کتاب کودک و غیره را پوشش داده است. با این حال، کتابخوان فراکتاب از لحاظ فنی به مراتب بهتر از ظاهر غلط اندازش ظاهر می شود. اگر تاکنون نام فرمت دوم به گوشتان نخورده باید بگوییم که حق داشته اید، چرا که فرمت ava. توسط سازندگان فراکتاب به وجود آمده و انحصارا متعلق به صاحب امتیاز این مجموعه است.

بررسی فراکتاب؛ فروشگاهی برای خرید کتاب های الکترونیک به همراه اپلیکیشن کتابخوان

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %20 تخفیف اولین خرید کتاب چاپی، صوتی و دیجیتال سامانه فراکتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است با این خرید 2 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن بیش از 20 هزار نصب فعال دارد و بسیاری از بهترین کتاب‌های دنیا را در خود جای داده است. همچنین برخی از کتاب‌ها به پرداهخت درون برنامه‌ای نیاز دارند که نسبت به قیمت اصلی کتاب بسیار کمتر است. هر کاربر می‌تواند قبل از خرید کتاب چند صفحه‌ای از آن را به صورت رایگان مطالعه کند و در صورت تمایل نسخه کامل آن را خریداری نماید. امکان تنظیم فون و همچنین نور صفحه و نمایش دادن کتاب به هنگام شب با نور متناسب نیز از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن فراکتاب به شمار می‌رود.

از آخرین تخفیفان‌ها مطلع باشید

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. بنابراین اگر می خواهید به یک کتابخانه شبانه روزی و کامل دسترسی داشته باشید حتما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نمایید. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم. با این وجود سخنرانی های مذهبی، دوره های آموزشی و برنامه های رادیو-تلویزیونی مواردی هستند که برخلاف فیدیبو در فراکتاب در تعداد قابل قبولی یافت می شوند که طبعا مشتریان خاص خود را دارند. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

فراکتاب (که پیش تر با عنوان آوابوک شناخته میشد) از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده و از آن زمان کتاب های الکترونیک و محتوای دیجیتال را به طور قانونی و با رعایت حق ناشر به مشتریان خود ارائه می کند. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. همچنین، کاربران این اپلیکیشن در حین ورود به آن با پنج گزینه‌ی نمایه، کتاب‌خانه، ویترین، صوتی و دسته‌ها روبرو می‌شوند و در قسمت بالایی صفحه‌ی اصلی نیز آیکون سه خط منوی کناری و تب جست و جو قرار دارد.