سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401 | panelgachikanaf

سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401 | panelgachikanaf

یکی از روش های جدید در نورپردازی که بسیار مورد توجه طراحان و مردم می باشد، نور مخفی سقف است .البته باید توجه داشته باشید که طرح چراغ هایی که روی سقف نصب می شوند و محل قرارگیری چراغ ها از اهمیت ویژه پنل گچی کناف ای برخوردار است. علاوه بر قرارگیری موقعیت چراغ ها باید جهت نور آن ها را نیز بدرستی تنظیم کنید. برای مبلمان های فرانسوی، یک پذیرایی ساده با ابعاد 40 تا 75 متر و نورگیری خوب یا متوسط می توانید از گچبری های نسبتا ساده با حاشیه هایی به سبک کلاسیک در طراحی استفاده کنید. یک – برای پیاده سازی دکوراتیو های سنگین بهتر است از یک مهندس محاسب در این خصوص کمک بگیرید.

  • پرکابردترین و پرفروش‌ترین نوع کناف‌کاری کناف مشبکی است که در سقف به کار می‌رود.
  • رنگ های روشن و ساده می توانند جلوه ای متفاوت در سقف ایجاد کنند و البته می دانید که در تزیین و دکور فضاهای مسکونی و اداری، بهتر است از رنگ های شلوغ و تیره برای سقف استفاده نشود.
  • سقف کاذب رابیتسیکی از قدیمی‌ترین انواع سقف کاذب در کشورمان است.
  • صفحات روکش دار گچی را می توان از اصلی ترین قطعات این سقف به حساب آورد.
  • این عایق‌ها در میان دو دیوار کنافی جای‌گذاری می‌شوند و انرژی داخل ساختمان را به نحو مطلوب و شایسته‌ای حفظ می‌کنند.

برای خرید کناف سقف و اطلاع از قیمت کناف سقف با ما تماس بگیرید. استفاده از کناف کاری سقف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمیرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است. الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف کاری سقف منزل می تواند نقش بسیاری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد. محبوبیت بالای استفاده از کناف کاری سقف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف طرح های کناف را مشاهده کنیم. ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف کاری سقف و اجرای مناسب آن دارد.

مدل کناف سقف پذیرایی کلاسیک

برای محیط‌های اداری و همچنین کتابخانه ها هم، سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیره و انتخاب مناسبی هست. در این مقاله با انواع سقف کاذب آشنا میشین و مزایا و معایبشون رو می‌شناسین. تمام تلاش ما هم اینه که شما رو با نکاتی آشنا کنیم که در نهایت بتونین در انتخاب سقف کاذب به یک تصمیم گیری درستی برسین؛ یعنی آخر کار احساس نکنین که متضرر شدین. کناف اشپزخانه به خوبی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی آشپزخانه مثل لوله های آب، گاز و سیم کشی برق را پوشش می دهد و دسترسی به آن ها آسان است و به همین دلیل هم یکی از زیباترین کاربرد های انواع کناف ها، در اشپزخانه است. برای آشپزخانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند، کناف های سقف گوشه دار و با خط های صاف مثل؛ کناف سقف مربع و کناف سقف مستطیل، بهترین گزینه به شمار می آیند.

نه _ کاغذ دیواری می تواند طرح و مدل سقف پذیرایی منزل تان باشد!

ورق های کناف در کشور ما اصولا مصالح مصرفی دیوار ها و سقف ها به حساب می آیند و با توجه به رنگ، ظرافت و مقاومت آنها برای اجزای خاصی از ساختمان کاربردی می باشند. کناف ها یکی از بهترین موارد برای اجرای دیوار های ضد حریق می باشند. جدا از کناف کاری سقف، امروزه کناف روی دیوار پشت تلویزیون و پشت تخت خواب هم باب شده است. در کل به این دلیل که کناف کاری از راه های کم هزینه برای تغییر دکوراسیون به حساب می آید و انعطاف پذیری بالایی دارد ، می توان از طرح های متنوع و خلاقانه ای برای کناف کاری دیوار استفاده کرد.

رابیتس کاری سقف آشپزخانه

طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. مدل کناف آشپزخانه گستره وسیعی دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است. اغلب مدل های تزیین سقف خصوصا سقف پذیرایی، به صورت ترکیبی اجرا می شوند. ترکیب شیوه های مختلف دکور سقف با نورپردازی های پنهان یا آشکار رایج ترین شیوه های تزیین سقف ساختمان ها هستند. ووید یا گشودگی در سقف، نمایی بلند و باشکوه به بخش هایی از فضای خانه می دهد و غالبا در ساختمان های مسکونی لوکس که علاوه بر چندین طبقه بر روی هم، مشکلی هم با کاهش زیربنای طبفات بالا ندارند، اجرا می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار