شیشه شوی نانوسان آلمان 25 لیتر شیشه شوی فوق قوی نانو لیتری2 تومان! فروشگاه ببین بگیر!

شیشه شوی نانوسان آلمان 25 لیتر شیشه شوی فوق قوی نانو لیتری2 تومان! فروشگاه ببین بگیر!

تامین کنندگان می توانند صفحه نحوه همکاری(اینجا) را مطالعه نمایند. وجود ترکیب نانو در شیشه شوی بیزباعث شده با نفوذ به خلل و فرج سطح شیشه هر گونه گرد وغبار وذرات ریز را پاک کرده و وضوح دید مناسبی برای کالایاب راننده ایجاد کند. محصولات نانوسان شرکت بیز تحت نظارت کمپانی آلمانی گلوبال پریفر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان و در شرکت نانوسان ایران تولید می‌شود.

  • بنابراین برای ثبت سفارش های کمتر از چهار حلقه با تلفن های مجموعه تماس گرفته شود.
  • ، ترکیبی بسیار موثر و کاربردی برای از بین بردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه و آینه است.
  • شما به راحتی با کلیک بر روی نماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی نانوسان شاپ میتوانید استعلام مجوز گرفته و به راحتی خرید خود را نهایی کنید.

شیشه شوی بیز ضدانجماد بوده ودر فصل زمستان به مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن صدمه ای وارد نمی کند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد قابل استفاده در تمیز کردن خودرو ها مواد شست و شوی شیشه های خودرو می باشند که علاوه بر شفافیت و تمیزی باعث جلوگیری از خطرات احتمالی در حین رانندگی و دید افقی بهتر نیز می شود.شیشه شوی خودرو نانوسان انواع مختلفی دارد. بهتر است بدانید شیشه شور های خودرو دارای تنوع و کارکرد های مختلف در فصل های مختلف نیز می باشند‌ و اکثر آنها در مخزن های پلاستیکی و غیر قابل رسوب تولید و عرضه می شوند.به طور کلی شیشه های خودرو داری ۲ مدل از نظر فصلی می باشند. مایع شیشه شوی نانوسان به لطف ترکیبات خاص خود قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و بدون آسیب رساندن به سطح شیشه می تواند آلودگی ها را تمیز کرده و نمای شفاف و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند.

واکس لاستیک خودرو نانوسان Nanosun کد – 4250293820953

مایع شیشه شوی خودرو نانو این محصول به لطف ترکیبات ویژهای که دارد از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار بوده و بدون آسیب زدن به سطح شیشه میتواند آلودگیها را تمیز کند و دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد کند. استفاده از این شیشه پاک کن موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد. بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری مینماید. ، ترکیبی بسیار موثر و کاربردی برای از بین بردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه و آینه است. تمیز کردن سطوح شیشه‌ای و آینه‌ها با این محصول، دیدی واضح و شفاف ایجاد کرده و می‌تواند ایمنی راننده در هنگام رانندگی به ویژه در شب را ایجاد نماید. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان با ترکیبات بسیار موثر و کارآمد شیشه خودروی شما را تمیز کرده و لکه ها و چربی های سطح آن را کاملا برطرف می سازد.

ترکیبات بکار رفته در آن هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و با استفاده از آن می‌توان در مصرف آب صرفه‌جویی نمود. بکارگیری نانوتکنولوژی در تولید محصولات مصرفی راه حلی اساسی برای حفظ منابع ارزشمند زمین می‌باشد و به همین دلیل امروزه با اقبال زیادی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو شده است. اما در بعضی از مواد هم به علت استفاده از مواد نانو در شیشه شورها باعث آب گریز شدن شیشه و ضد بخار می شود . استفاده از آب خالی و نجوشیده شده از طرفی تیغه های برف پاک کن را خراب کرده و همچنین منجر به تار شدن شیشه می شود. هدف ما در فروشگاه اینترنتی باروشاپ، عرضه کالای با کیفیت و مرغوب، با قیمت مناسب و ارسال سریع به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران است. شما به راحتی با کلیک بر روی نماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی نانوسان شاپ میتوانید استعلام مجوز گرفته و به راحتی خرید خود را نهایی کنید.

لکه بر فرش و مبل نانوسان آلمان

مایع شیشه شورهای خودرو بر اساس فرمول های خاصی تولید می شود که بعضی از آن ها دارای مواد خاصی چون ضد یخ و ضد بخار می باشند و تعدادی از آن هم فقط خاصیت ضد بخاری دارند و باعث جلوگیری از بخار در فصل سرما می شوند. محصول را با ۵۰ برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید . این محصول را با 50 برابر آب مخلوط نمایید و در مخزن شیشه شوی خودرو بریزید.

از داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در سراسر این وب سایت ، مدیریت دسترسی به حساب کاربری خود ، و سایر اهداف توصیف شده در ما استفاده می شود سیاست حفظ حریم خصوصی. مقدار استفاده از این مواد به ازای هر گالن در فصل تابستان ۳۰ سی سی و در فصل زمستان به علت رطوبت بالاتر ۱۲۰ سی سی به همراه آب می باشد. این محصولات را حتما از نمایندگی تهیه فرمایید تا بتوانید از اصل کیفیت آن بهره مند شوید. © تمام حقوق مربوط به محصولات و مقالات محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.