لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. جلسات شما با وکیل بنا بر موقعیت شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد.

به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد). پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود. برای جلسه مشاوره با وکیل متخصص انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور، در واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

  • وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.
  • ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید.

د چرا که امکان دارد از جهت ارتباطی نتوانند به راحتی مردها ارتباط بزنند ولکن عوامل ذیل در میزان درآمد وکیل موثر است …. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند. هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است . عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد. وکلایی هستند که وکالت خویش را از سازمان مربوط به قوه قضائیه اخذ میکنند. در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران 【آپدیت1401】

2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند. برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. طبق وکالت نامه، مدت زمان مشخصی از سوی موکل تعیین میگردد که وکیل در صورت عدم حضور موکل مراحل قانونی وی را انجام دهد و بعد از آن زمان دیگر وکالت نامه اثر ندارد. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند.

داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. همانطور که به ان اشاره شد برای دادن وکالت به وکیل در پرونده های حقوقی و کیفری و برقراری ارتباط با شماره واتساپ وکیل در ایران پیشنهاد می شود گروه وکلای دیوان سالار را انتخاب کنید. سپاس گزارم که تا این بخش مقاله بهترین وکیل ایران همراه ما بودید. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.

وکیل:

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.

تأسیس دفتر وکالت توسط بهترین وکیل ایران

پیدا کردن بهترین وکیل در ایران هم بر اساس این شاخص ها کار سختی نیست. وکیل خوب در ایران با وکالتی که در دست دارد از موکل خود در مجامع قضایی دفاع خواهد کرد و موکل خود را در جریان محتویات و روند پرونده قرار می دهد. لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. حوزه های وکالت بسیار زیاد هستند و ما در ایران وکیل های متخصص در زمینه های زیادی داریم اما هر کدام از آنها درآمد زیادی ندارد .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار