موسسه حقوقی اصفهان و دفتر وکالت اصفهان موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان-وکیل10

علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. مصداق بارز این سوء استفاده، تشکیل مزاحمت برای کاربران این دستگاه ها است. اگر به دنبال یک وکیل یا موسسه حقوقی جهت انجام کارهایی مانند مطالبه شکایت از یک شخص طلاق گرفتن مهریه تغییر اسم کارهای شهرداری کارهای املاک و گرفتن پروانه کسب کارهای حقوقی دیگر اعدام حبس ابد سرقت و غیره هستید در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل هایی که می‌توانند خیلی از کارهای حقوقی را انجام دهند مشاهده نمایید.

گروه وکلای مهر اصفهان گروهی از بهترین وکلای متخصص اصفهان که دارای سابقه ۱۵ ساله وکالت در امور حقوقی می باشند و درطی سالهای گذشته ، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی بالا ارائه نموده است. مشاوره آنلاین حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری با وکلای پایه یک دادگستری، قبول پرونده‌های حقوقی با منصفانه ترین حق الوکاله ازخدمات گروه وکلای مهر اصفهان می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است.

  • گروه وکلای مهر اصفهان متشکل از گروهی از وکلای برجسته و متخصص در تمام امور حقوقی،کیفری وخانواده اعم از (وکیل طلاق، وکیل زمین، وکیل مواد مخدر، وکیل ملکی، وکیل سرمایه گذاری، وکیل ارث،وکیل تصادفات ودیه،وکیل نفقه ومهریه و . . . ) می باشد.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است.
  • خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد.
  • شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند.

همچنین دعاوی حقوقی مروبط به اموال و املاک شامل موارد دیگری نیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مهدی علیجانی، بهترین وکیل ملکی اصفهان، مراجعه کنید. امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم.

وکیل اصفهان | وکیل خوب اصفهان

یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند. در صورتی که شخصی به آبرو، دارایی و جان شما یا افراد مورد تکلفتان تعرض کرده، می‌توانید به کمک مهدی علیجانی، دادگاه را قانع کنید تا مجازاتی را که سزاوارش است به او بچشانند. همچنین اگر ارتکاب چنین اعمالی به دروغ به شما نسبت داده شده، با همراهی بهترین وکیل کیفری و جنایی اصفهان خواهید توانست خود را مبرا کنید. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلببهترین مجله وکیل – لیست ۱۰تاییرا مطالعه کردید.

معرفی دادراه

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. در همه ی شهرهای ایران، وکیل های متخصص و مجرب در حوزه های مختلف وکالتی وجود دارد که هر کدام از آنها در راستای مهارت و دانشی که دارند در حوزه های مختلف وکالتی فعالیت می کنند. هدف سایت وکیل از ما این است که شما بتوانید با مطالعه مقالات این سایت، با لیست ده تا از بهترین وکیل های شهرهای مختلف آشنا شوید و از بین آنها وکیل مورد نظر خود را با توجه به میزان مهارت و سوابق انتخاب کنید. در این مقاله به وکلای شهر اصفهان می پردازیم و ده تا از بهترین وکیل در اصفهان را معرفی کنیم. مهدی علیجانی در بلاگ وکیل اصفهان مباحث حقوقی زیادی را به طور جامع و تخصصی بررسی کرده است که توسط تیم تحریریه نگارش می‌شوند. بدون شک شما نیز می‌توانید راه حل و پاسخ بسیاری از مسائل و سوالاتتان را در بلاگ وکیل اصفهان، پیدا کنید.

تا از بهترین وکیل تمکین در تهران【سال1401】

دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد. دعاوی ثبتی دعاوی ثبتی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند.