وکلای مهاجرت ایران تیم وکیل مهاجرت در۱۷ کشور جهان

بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید. در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

  • یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است.
  •  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند.
  • علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند.
  • اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود.

لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید. هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید. شما باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کرده و احراز هویت را انجام دهید. در صورتی که کارت ملی شما هوشمند نیست یا سیم کارت فعالی در ایران ندارید، باید راه دوم را انتخاب کنید.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. وکیل سایا با بیش از ۵۰۰ وکیل مجرب و حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و کیفری همکاری دارد. در مرحله اول شما می بایست با ما تماس حاصل نموده و مشکل یا مساله خودتان را مطرح نمایید. سپس همکاران ما، شما را به بهترین وکیل تهران یا شهر مورد نظر شما که تخصص و تجربه لازم را دارد، معرفی می کنند که می توانید امور خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنید.

ویژگی وکیل خوب :

موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. در این راستا، مؤسسه حقوقی سفیران با داشتن وکلا در حوزه‌های مختلف که هر یک به نوعی بهترین وکیل ایران به حساب می‌آیند، می‌تواند بر موفقیت پرونده شما تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند. نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود.

بهترین وکیل را داشته باشید

1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد. توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیر متخصص به صورت خوب و واضح. دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد. وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا.

اما اگر دادخواست طلاق توسط زن به دادگاه ارائه شود شرایط متفاوت خواهد بود و زن چون حق گرفتن طلاق را ندارد باید به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج استناد کند و مدارک کافی برای اثبات داشته باشد. که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز جقوقی خود مطلع فرمایید. به ازای هر چهارصد و یک نفر 401 نفر جمعیت این آمار به معنی است که ایران حدود یکصد و نود هزار وکیل به نسبت جمعیت کم دارد .

ممکن است به دلیل حساسیت موضوع و عجله شما از طرف دوستان و آشنایان یک وکیل در ایران به شما معرفی شود که توانایی دفاع از حق شما را در محاکم قضایی نداشته باشد و هزینه بالا و اتلاف وقت برای شما به همراه داشته باشد. 4- تعداد زیادی از وکلای قدیمی نیز چند سالی است به خارج از کشور رفته و ایران نیستند یا اینکه بعد از 50 تا 65 سالگی هر چند سال یک پرونده می گیرند. 2- تعدادی از وکلا با سه یا ده سال کار احتمالا به قدری اندوخته جمع می کنند که دیگر نیازی به شغل وکالت ندارند و وارد بازار تجارت یا …. می شوند و تعدادی در خارج از کشور ملک و املاک می خرند و تفننی کار و تفریح می کنند. در سایت وکیل سایا علاوه بر ارائه انواع خدمات حقوقی به موضوع آموزش نیز توجه ویژه ای شده است. تنها کافیست با ما تماس بگیرید و در حوزه مورد نیاز به بهترین و مجرب ترین وکیل ها از هر نقطه ایران دسترسی داشته باشید.

ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند.

گستره خدمات ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی از حوزه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طلوع می کند و حتی تا آن سوی مرزهای سرد و یخ زده کانادا غروبی ندارد! ما متخصصینی را برای خدمت به شما گرد هم آورده ایم که روزی در تصویب قوانین مهاجرت کشورهایشان به پارلمان و مجلس قانون گذاریمشاوره داده اند. تلاش وکلای مهاجرت یاران به عنوان یک دفتر مهاجرتی این است که با ورود به همه ابعاد و موضوعات مهاجرت و کشور های خارجی یک نقشه راه به شما بدهیم تا بتوانید در خصوص مهاجرت خود و خانواده و آینده مهاجرت خود برنامه ریزی نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار