وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100-وکیل10

اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.

  • در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.
  • کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند.
  • بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند.
  • بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر.
  • اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم.

یک وکیل در شغل خود، باید دارای صبر و تحمل بالایی باشد و خلق و خوی خوبی را داشته باشد، زیرا شغل وکالت دارای زمختی و سرسختی زیادی می باشد و در این مسیر نیاز است تا وکلا آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند تا بهتر بتوانند به کار موکلین خود رسیدگی کنند. از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد. در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در اهواز 【آپدیت1401】

وکلای خانواده در امور مربوط به قراردادهای پیش از ازدواج، طلاق، نفقه، حضانت فرزندان و… به دیگران مشاوره و کمک می‌دهند. همچنین هرگونه روابط داخلی یا مسائل مربوط به خانواده ازجمله به سرپرستی گرفتن کودکان، موارد بزهکاری اطفال نیز در محدوده وظایف وکیل خانواده است. وکلای خانواده می‌توانند در شرکت‌های دولتی متخصص در حقوق خانواده یا در شرکت‌های خصوصی کار کنند. هر شخصی که در خارج از کشور زندگی می کند برای امور حقوقی خود به یک وکیل در ایران بخواهد وکالت دهد باید از طریق سامانه ثنا یا سامانه میخک اقدام نماید . شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد.

محمد طوسی کارگر

به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد). پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود. برای جلسه مشاوره با وکیل متخصص انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور، در واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

حکم رابطه در زمان عده طلاق بائن

چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد. لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . طبیعت اعطای نمایندگی اقتضا می کند که وکیل واسطه انجام عمل حقوقی و ایجاد تعهد برای موکل باشد و خودعهده دار مجله وکیل امری نگردد به همین دلیل قراردادهایی را که شخص به حساب دیگری اما به نام خود معامله می کند و بدین سبب عهده دار تعهدات ناشی از آن می شود . ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند.