وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد. در سراسر ایران وکلای متعددی فعالیت می کنند که در نوبه خود بهترین هستند، در این بین انتخاب از میان آن ها سخت می شود. در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل ایران در سایت برترین وکیل همراه ما باشید. با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز بهترین راه برای رسیدن به حق و حقوق خود قبل از انجام هر کاری ابتدا مشاوره با وکیل در خصوص موضوع شکایت و همچنین انتخاب بهترین وکیل ایران جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری می باشد .

  • حال شما در خارج از کشور قرار دارید و از شما شکایت می شود اگر موضوع را بی اهمیت بگیرید احتمالا حکمی بر علیه شما صادر شود که بعد برایتان مشکل ساز شود.
  • بنابراین یک نظام حقوقی جامع که باید تجلی گاه آرمانهای اجتماعی و نیز واقعیت های موجود در جامعه باشد، ناگزیر است در تنظیم مقررات حاکم بر این حرفه، در برگیرنده هر دو دیدگاه باشد.
  • وکلای دادنیک به جای خانم و آقا ثبت دادخواست طلاق توافقی را انجام داده و در جلسات دادگاه حضور پیدا می‌کنند.
  • ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند.

2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند. برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. طبق وکالت نامه، مدت زمان مشخصی از سوی موکل تعیین میگردد که وکیل در صورت عدم حضور موکل مراحل قانونی وی را انجام دهد و بعد از آن زمان دیگر وکالت نامه اثر ندارد. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند.

وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند. اگرچه بسیاری از آن‌ها می‌توانند در زمره برترین وکیل ایران محسوب شوند و این ربطی به میزان تبحرشان نخواهد داشت؛ ‌اما به هر صورت، دارای اختیارات کمتر و محدودتری هستند و از قدرت عمل پایین‌تری برخوردارند. این دسته از وکلا حق شرکت در محاکم کیفری را دارند، به شرط آن‌ که جرم‌های موکلان تعزیری باشد و دارای زمان حبس پایین‌تر از ده سال و شامل جرایم نقدی، شلاق و سایر امور تأمینی شود. قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد. به همین علت است که کلیه فعالیت‌های حقوقی اعم از مراجعه به مراکز قضایی،‌ ارائه مشورت‌های قانونی و حقوقی،‌ گرفتن وجه حق‌الوکاله، و هرگونه مداخله در کلیه امور حقوقی برای این دسته ممنوع است.

تا از بهترین وکیل زن تهران【سال1401】⚖️

اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید. جلسات شما با وکیل بنا بر موقعیت شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد.

بهترین وکیل ایران در امور حقوقی

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است.

جستجوی وکیل در بهترین شهرهای ایران

پیدا کردن بهترین وکیل در ایران هم بر اساس این شاخص ها کار سختی نیست. وکیل خوب در ایران با وکالتی که در دست دارد از موکل خود در مجامع قضایی دفاع خواهد کرد و موکل خود را در جریان محتویات و روند پرونده قرار می دهد. لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند. حوزه های وکالت بسیار زیاد هستند و ما در ایران وکیل های متخصص در زمینه های زیادی داریم اما هر کدام از آنها درآمد زیادی ندارد .

بنابراین یک نظام حقوقی جامع که باید تجلی گاه آرمانهای اجتماعی و نیز واقعیت های موجود در جامعه باشد، ناگزیر است در تنظیم مقررات حاکم بر این حرفه، در برگیرنده هر دو دیدگاه باشد. از یک سو اعتقاد خود را به مفهوم آرمانی وکالت و کارگزاران آن به عنوان قهرمانان عرصه عدالت، حفظ نماید و از سویی به استفاده های ناروایی که از این حرفه برای کتمان حقیقت و جلوگیری از انجام یک دادرسی سالم و روان می شود.  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است. سرویس های مهاجرت به اسپانیا از جمله قدیمی ترین خدمات مجموعه وکلای مهاجرت ایران است. در مجموعه IIL به جای یک وکیل مهاجرت ، ۳ متخصص مسئول رسیدگی به کیسهای مهاجرتی هستند.

3- بهترین وکیل نمی ‌تواند نسبت به موضوعی که قبلاً به واسطه ی سمت قضایی یا حکمیت (داوری)، در خصوص آن اظهارنظر کتبی نموده است، قبول وکالت نماید. 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد. بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد. وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار