وکیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-وکیل10

کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.

بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. شما می‌تواند برای امور مجله وکیل مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید.

  • مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.
  • وکیل کیفری ممکن است به‌عنوان وکیل مدافع عمومی یا وکیل خصوصی کار کند که هردوی آن‌ها در مسائل مربوط به حقوق جزا، وثیقه، بازجویی، دستگیری، محاکمه کیفری و… تخصص دارند و می‌توانند از حقوق موکل خود در راستای ضوابط قانون دفاع کنند.
  • همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند.

این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در تهران، با ما در تماس و ارتباط باشید. این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

لیست 5 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

وکلای معرفی شده، جزو بهترین وکیل در تهران هم شناخته و معرفی شده اند. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. هنگامی که اوراق حقوقی توسط وکیل در ایران به نحو احسن تنظیم می شوند و لوایح قضایی و اصل طرح دعوا نیز ایین دادرسی کشور انجام می شوند، متقابلا پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت . همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد.

آشنایی با قانون

بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است. برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد. فقط کافیست درخواست خود را به صورت کامل در واتساپ ارسال کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم.

بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. در گروه وکلای دادگران حامی (دفتر وکالت دادگران) شما بدون اینکه دستمزد اضافی پرداخت نمایید جهت پیگیری بهتر و حصول نتیجه ی ارزشمندتر دو وکیل پایه یک دادگستری خواهید داشت و هر دو وکیل با تلاش و هم افزایی و هماهنگی، تمام تلاش خود را در جهت حصول نتیجه به نفع موکل بکار خواهند بست.

دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.