وکیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-وکیل10

بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. شما می‌تواند برای امور مجله وکیل مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید.

  • ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکیل در ایران شناخته شده است.
  • یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است.
  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید.
  • در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند.
  • باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند. بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر.

تفاوت وکیل با مشاور حقوقی چیست؟

بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. در گروه وکلای دادگران حامی (دفتر وکالت دادگران) شما بدون اینکه دستمزد اضافی پرداخت نمایید جهت پیگیری بهتر و حصول نتیجه ی ارزشمندتر دو وکیل پایه یک دادگستری خواهید داشت و هر دو وکیل با تلاش و هم افزایی و هماهنگی، تمام تلاش خود را در جهت حصول نتیجه به نفع موکل بکار خواهند بست.

وکیل در ایران با تجربه ترین دفاتر وکالت

دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه. نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.

واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است. توجه داشته باشید که برخی از افراد نیز تشخیص میدهند که به طور کلی تمام اعمال حقوقی خود را به یک وکیل در ایران که خوب و قابل اعتماد است بسپارند و از بایت مدیریت شرایط حقوقی شغلی و شخصی، خیالشان راحت باشد. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم. ضمن این‌که شما باید به وکیل از طریق سامانه ثنا یا میخک وکالت دهید.