وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا-وکیل10

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند. در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید.

  • جدا از تمام دغدغه های اقتصادی گاهی اوقات لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل در تهران بهره گرفت و مشکلات فکری خود را با او در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید.
  • باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.
  • وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند.
  • بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند.
  • بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد.

اما هنگامی که ما به صورت تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی خواهد شد. سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید.

وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر مجله وکیل برای افراد عادی ممکن نیست. وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری است که به طور تخصصی در حوزه مختلف دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می‌کند. نماینده حقوقی خانواده علاوه بر تسلط بر مسائل حقوق خانواده می‌بایست یک روانشناس خوب نیز باشد.

مشاوره حقوقی به مدیران شرکتهای تجاری

در غیر این صورت می‌توانید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه و از نزدیک با بهترین وکیل انتخاب شده به مشاوره حقوقی پرداخته و در صورت تمایل پرونده خود را به او بسپارید. برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود. وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند.

نحوه مراجعه به وکیل تهران

باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد. ؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید. قبل از اینکه وکیل را انتخاب نمایید از صلاحیت و تخصص وی در حوزه‌ای مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. البته وکیل حرفه‌ای می‌تواند کلیه‌ی پرونده‌ها با تمامی موضوعات متفاوت را بر عهده گیرد لیکن از آن‌جایی که وکلا برخی در یک زمینه تخصص دارند مانند وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل ایثارگران و وکیل‌های متعدد در هر زمینه‌ای. بهتر است وکیلی را انتخاب نمایید که در آن زمینه پرونده‌های بسیاری را به سر انجام رسانیده و تبحر کافی و اطلاعات لازم در آن مورد را داشته باشد.

در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد. برای داشتن وکیل معاضدتی فرد متقاضی باید از مقامات قضایی تقاضای وکیل کند.

وکیل پایه یک دادگستری موظف است در متن وکالت نامه خود، کلیه موضوعات را به صورت صریح و کاملا واضح بازگو کند و موکل خود را از آن آگاه سازد. از جمله این موضوعات، می‌توان به حق‌الوکاله، نوع وکالت اعطا شده، حدود اختیارات وکیل در امر دادرسی و غیره اشاره کرد. اما در مقابل نوع دیگری از وکالت است که به آن وکالت مقید اطلاق می‎شود. در وکالت مقید، موکل برای موضوع مشخص و معینی به وکیل خود، اعطای وکالت می‌نماید.

هر بخش از دعاوی حقوقی مانند وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل املاک، وکیل کیفری و…. نیازمند بهترین وکیل در همان زمینه می باشد که تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با سابقه و تجربه چند ساله و با کمک بهترین وکلای تهران در تمام زمینه های حقوقی می تواند پرونده شما را به سرانجام برساند. وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است. ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است.