بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا؛ معرفی برترین لپتاپ های مخصوص بازی پلازا | behtarin-laptop

این لپ تاپ­ ها به طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده­ اند، اما به دلیل داشتن سخت افزارهای قوی مانند CPU و GPU قدرتمند برای کاربری­های گرافیکی و مهندسی نیز کارآمد هستند. از بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون تومان می ­توانید برای رندرینگ، طراحی و اجرای انواع نرم افزارهای تخصصی نیز استفاده کنید. اگر به بازی و بازی کردن علاقه دارید، بهتر است بدانید در راهنمای خرید امروز سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25، 28، 30، 35، 40، 45، 50، 60، 65 و 70 میلیون در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 رفته‌ایم. به علاوه، در اینجا قرار است بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران را هم معرفی کنیم.

  • نمایشگرهای OLED در این رقابت‌ها هیچ رقیبی ندارند و بهترین کیفیت، کم‌ترین تاخیر و بالاترین کنتراست را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • با توجه به اولویت‌های خود برای خرید لپ تاپ اگر اقدام به خرید هر یک از لپ تاپ‌های این مقاله کنید، هنگام بازی راضی خواهید بود.
  • در غیر این صورت می‌توانید نیم‌نگاهی هم به مدل‌های اقتصادی داشته باشید اما این مدل‌ها از نظر عملکرد، طبیعتا کندتر هستند.
  • لپ‌تاپ‌های این سری هم با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته قدرتمند، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار برای کاربران گیمر است.
  • این محصولات نقش یک هیولای قدرتمند را در خانه یا محل کار شما ایفا می‌کنند.

حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ لنوو در رنج قیمت 50 میلیون تومان رو معرفی کنم. عمر مفید لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما هنگام خرید لپ تاپ چقدر برای آن هزینه کرده باشید. در واقع هرچقدر لپ تاپ گیمینگ گران قیمت‌تری خریداری کنید طبیعتا دیرتر به تعویض آن نیاز پیدا خواهید کرد. به طور کلی اما می‌توان طول عمر متوسط لپ تاپ های گیمینگ میانرده را 3 الی 4 سال و طول عمر لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده را 4 تا 6 سال در نظر گرفت. البته این بازه زمانی تنها به پولی که برای لپ تاپ هزینه کرده‌اید بستگی ندارد و عامل مهم دیگر این است که تا چه حد از لپ تاپ مراقبت بهترین لپ تاپ کنید. پردازنده مرکزی این دستگاه AMD Ryzen H است و 4 گیگابایت کارت گرافیک GeForce RTX3050Ti و 16 گیگابایت حافظه رم DDR و در نهایت 512 گیگابایت حافظه داخلی M.2 PCIe NVMe آن را همراهی می‌کند.

بهترین بست و گیره های میله هالتر [قیمت روز و خرید اینترنتی]

هر روز و هر لحظه که برای خرید لپ تاپ با ما تماس می‌گیرید، بهترین محصول بازار را به شما معرفی خواهیم کرد؛ زمانی که این مقاله نوشته شده است بهترین‌ها را پیش پای شما قرار داده‌ایم. این لپ تاپ اچ پی به پردازنده Core i5 مدل 12450H مجهز شده و از ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. موضوع بعدی که باعث شده این لپ تاپ برای اجرای بازی‌های جدید مناسب باشد، برخورداری از پردازنده گرافیکی GTX1650 با ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این لپ تاپ از یک ترابایت حافظه داخلی SSD هم بهره می‌برد. دیگر نماینده ام اس آی در این لیست، مدل GF66 KATANA 11UC که یک لپ تاپ گیمینگ با کیفیت و با مشخصات مناسب می باشد.

سامسونگ Galaxy Chromebook 2 را در ابتدای سال جدید معرفی می‌کند

صفحه نمایش آن نیز ۱۴ اینچ بوده و می‌تواند برای کارهای شما مناسب بوده و همچنین اندازه آن به چشم‌های شما هیچگونه آسیبی نخواهد زد. لنوو یا ایسوس هر دو از بزرگترین شرکت‌های تولید و عرضه انواع لپ تاپ در سرتاسر جهان هستند. در این بازه قیمتی نیز دو لپ تاپ پرچم دار رقابت تنگاتنگی دارند، یکی گرافیک قوی تری و دومی برند معتبرتری دارد.