بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند.

  • دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است.
  • ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.
  • متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.
  • که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد.

ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد . موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه وکلای آریا دادیار با دارا بودن کادری مجرب تشکیل شده از وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل زن ، بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه ای درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود . کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی و مهم تر از آن، تنظیم قراردادهای مربوط به امبلک توسط وکیل پایه یک دادگستری می تواند اختلاف بین طرفین معامله را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید. هزینه حق الوکاله وکیل در تهران بسته به عنوان پرونده و روند و ارزش ملک ممکن است متفاوت باشد. و حق الوکاله وکلای مختلف بر اساس موضوعات مختلف متفاوت است. کافی است با تماس با موسسه صلح صدرا و عنوان کردن موضوع موردنظر از هزینه وکیل در تهران مطلع شوید.

چگونه می توانیم یک وکیل متخصص پیدا کنیم؟

با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد. جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد.

از مطالب حقوقی مفید در تلگرام لذت ببرید

از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند.

پس قبل از آنکه مجبور شوید پرونده‌های متعدد و مفصلی روانه‌ی دادگاه کنید برای امضای هر قراردادی که بنظر شما ساده می‌آید با وکیلتان تماس بگیرید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. این روزها سایت‌های زیادی در این زمینه به شما مشاوره می‌دهد که با عضویت و استفاده از خدماتشان می‌توانید بنابر موضوع پیش آمده بهترین وکیل مناسب خود را پیدا کرده و در صورت رضایت ارتباط خود را با او حفظ کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار