بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی

و بر مبنا تخصص در قسمت موضوع حقوقی فرم در خواست وکیل رو انتخاب کن که بر مبنای اون تلفن وکیل متخصص توسط سیستم اتومات به شما ارسال بشه. برای گرفتن وکیل آنلاین هم می توانید از طریق واتساپ با مشاوران گروه وکلای عدل ایرانیان هماهنگ کنید . پایان برسانند باید در آزمونی تحت عنوان اختبار شرکت کنند و در صورتی که نمره قبولی را کسب کنند پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت خواهند کرد. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. برای برقراری ارتباط آسان با مدیریت مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش را دنبال نمایید.

  • با توجه به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود و از آنجا که تهران مرکز تجاری و سیاسی ایران و کانون اقتصادی ایران می باشد.
  • وقتی یک مشکل حقوقی برایمان به وجود می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که به یک وکیل قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بتوانیم سوالات خود را از او بپرسیم یا اینکه پرونده را برای طی شدن مراحل رسیدگی در دادگاه به او بسپاریم اما شاید ندانیم که باید به چه وکیلی مراجعه کنیم.
  • فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید.
  • ایشان ۱۵ سال سابقه وکالت دارند و ۷ سال سابقه مدیریت حقوقی.
  • به همین دلیل وکیلی را می توان تایید کرد که هم از نظر سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد.
  • بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد.

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

وکیل قراردادها

شایان ذکرداست که دعاوی کیفری سنگین همچون تجاوز، قتل، جنایت و.. از سنگین ترین و مهم ترین دعاوی می باشند که مجازات های سنگینی را برای مجرم به همراه خواهد داشت داشتن یک وکیل کیفری در تهران الزامی است. حبس و اعدام و حبس ابد و غیره از مجازات های این نوع دعاوی سنگین می باشند که غیر قابل جبران می باشند.

گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم.

مشاوره حقوقی رایگان

در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید. 10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه. 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو. درست است که شناسایی تجربه وکیل خوب در تهران با ابزار‌های سنتی مشکل است.

ضرورت برخورداری از خدمات حقوقیوکیل تطبیق جنسیتاز آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند. تخلیه مستاجراز ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود.

سرقفلی وجهی است که مالک در زمان اجاره ملک تجاری، بابت منافع حاصل از ملک، از مستاجر اخذ می کند. این وجه به غیر از اجاره ای است که از بابت اجاره ملک دریافت می شود. بنابراین مالک این وجه را بابت منافعی که قرار است مستأجر از فعالیت در ملک بدست آورد، اخذ می کند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در امور طلاق توافقی

مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. در چنین شرایطی هم شاکی هم متهم می‌توانند وکیل داشته باشند. اما اگر متهم توانایی و بظاعت مالی کافی برای استخدام وکیل نداشته باشدمی‌تواند از دادگاه درخواست وکیل کند. در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار