خرید و قیمت انواع کتاب کمک درسی از بهترین های بازار باسلام | ketabko

خرید و قیمت انواع کتاب کمک درسی از بهترین های بازار باسلام | ketabko

برای دوران جمع بندی و تست های آزمونی هم کتاب موج آزمون رو برای هر دو درس پیشنهاد میکنم. منابع دروس عمومی و درس زیست شناسی رو هم در مقالات جداگانه معرفی کردیم که لینکش یکم بالاتره. برای خرید کتاب تست لقمه مهر و ماه با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. اگر داوطلبان کنکور ریاضی در کنار یک برنامه اصولی و با گذاشتن وقت برای مطالعه و تسلط بر کتب درسی، منایع باکیفیت از اساتید معتبر نیز تهیه کنند حتما موفق خواهند شد و به هدف خود خواهند رسید. توضیحات کامل رو در خصوص کتابا توی همین صفحه ارائه کردیم ولی بطور کلی شما می تونید با ریاضی جامع خیلی سبز شروع کنید و بعد از مطالعه کامل اون سراغ ریاضی جامع iq برید. بله کتاب های نردبام سطح مناسبی دارن و به دانش آموزایی که دنبال منبع دیگه ای برای تست زنی هستن پیشنهاد میشه.

  • قیمت کتاب‌‌های کنکور ریاضی اغلب به دلیل اینکه دروس کمتری نسبت به گروه آزمایشی تجربی و انسانی دارند، پایین تر است و اگر اینترنتی اقدام به خرید کنید، میتوانید با تخفیف بسیار خوبی مجموعه کتب این رشته را تهیه نمایید.
  • فیزیک اگه کتاب بهتر و استانداردتر از نشرالگو هست معرفی کنید اگه نه که هیچی.
  • چرا که کتاب های زیادی وجود دارد که با درس نامه های غنی خود به شما کمک می کند؛ ریاضی را به خوبی یاد گرفته و تست های آن را بزنید.
  • وب سایت گروه مشاوره ای رابین حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی میکند آموزش ها را با نهایت کیفیت به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ارائه نماید.

چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی و سرشار از اطلاعاتی بدردبخور است که قبل از خرید کتاب کمک آموزشی باید بدانید. بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. کتاب ریاضی تست خیلی سبز تقریبا برای هر سطح آموزشی مناسبه هم درسنامه کامل و جامعی داره و هم تست کافی با پاسخ تشریحی. هر کدوم از منابع کمک درسی که میخواهید بخرید حتما قبلش ببینیدش و ورق بزنید یا بخش هایی از فایل کتاب رو نگاه کنید و درسنامه هاش، تست هاش، فصل بندی فهرست مطالب و … رو ببینید.

کتاب‌های آموزش کنکوری ریاضی

این تصور برای شما پیش نیاید که با کتاب های سطح ضعیف نمیتوان در کنکور به درصد های بالا رسید. این کتاب ها هیچ فرقی با کتاب های سطح متوسط و قوی ندارند. شاید هم برای اینکه اگر تمارین کتاب درسی را در خودش حل کردیم و در پایان ترم میخواستیم آنها را دوباره حل کنیم مجبور نباشیم آنها را پاک کنیم.

تست زبان جامع اناری مبتکران

نکته مهم بعدی، آموزش جز به جز کتاب درسی در قالب درسنامه و حل مسائل با پاسخ‌نامه تشریحی است. چون تا زمانی که راه حل تشریحی مسائل مختلف را یاد نگیرید، نمی‌توانید امیدوار باشید که از پس تست‌های آن مبحث برمی‌آیید. من بعد از دوازده سال دوری از کنکور دارم دوباره واسه آزمون سراسری میخونم و راستش سطح ریاضیات خیلی ضعیفی دارم به نحوی که توی دبیرستان هیچ درسی رو نیفتادم به جز همین ریاضی نامرد. کتاب جمع بندی به صورت پایه به پایه نداریم از طرفی درسی مثل ریاضی که مبحثیه رو شما حتما باید کتاب جمع بندی جامع براش تهیه کنید. برای درس ریاضی پایه یازدهم بهتر کتاب ریاضی یازدهم خیلی سبز رو تهیه کنید که سطح و تست های مناسب تری داره.

بهترین منابع و کتاب تست ریاضی کنکور

ملاک اصلی این است که شما در یک آزمون آزمایشی استاندارد شرکت کنید و براساس کارنامه آزمون تان، قضاوتی منطقی از سطح خودتان داشته باشید. اگر شاگرد اول کلاس و مدرسه هستید و حتی معدل شما در مدرسه 20 است، ملاکی برای این نیست که سطح شما قوی است. اگر بعد از دیدن این ویدئو همچنان سوالی ذهن شما را مشغول کرده بود، برامون کتاب کمک درسی کنکور ریاضی کامنت بذارین. مشاوران گروه رابین در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ میدهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار