شیر گیوتینی شیر گیوتینی,فروش شیر گیوتینی,خرید شیر گیوتینی,مدل شیر گیوتینی,تولید کننده شیر گیوتینی,تولید شیر گیوتینی,تامین کننده شیر گیوتینی | کسری ساران

شیر گیوتینی شیر گیوتینی,فروش شیر گیوتینی,خرید شیر گیوتینی,مدل شیر گیوتینی,تولید کننده شیر گیوتینی,تولید شیر گیوتینی,تامین کننده شیر گیوتینی | کسری ساران

ساختمان شیر گیوتینی از بدنه، دیسک، سیت و سیت رینگ، استم، عملگر، پکینگ، اورینگ و مهره تشکیل شده است . ساختار وجنس اجزای این شیر با توجه به نوع سیال و پارامترهائی مانند فشار و دمای کاری و شرایط محیطی متفاوت است. بدنه شیر به روش ریخته گری از جنس فولاد چدن و یا استنلس استیل ساخته شده و بسته به کاربرد و شرایط کاری در نوع اتصال ویفری و لاگ یا دور سوراخ ، تراش کاری و پرداخت می شوند. جنس دیسک در این شیر معمولا به دلیل برخورد با سیال همیشه از جنس مقاوم به خوردگی و سایش انتخاب شده و از جنس های استیل و فولاد با پوشش کرم و آلومینیوم برنز تولید می شوند. شافت یا همان استم از جنس استیل و یا فولاد تولید می شود که رزوه های آن را در فرآیندهایی در برابر سایش و فشار مقاوم سازی می کنند.

  • اين شيرها به طور ايده‌آل جهت كار با جريانهاي لجني و سيالاتي كه مقادير زيادي جامد حل شده دارند، استفاده مي‌گردد.
  • اکچویتور برقی یا عملگر الکتریکی شیرآلات صنعتی وسیله ای است که به منظور کنترل باز و بست شیر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیر گیوتینی اغلب به‌صورت دستی باز و بسته می‌شود؛ با این وجود این قابلیت نیز وجود دارد که بتواند به شکل اتوماتیک عمل کند.
  • از معايب آن شیر گیوتینی استیل احتياج به نيروي انسداد قوي جهت بستن شير به علت ضعيف بودن خواص خفگي را می توان ذکر نمود.

این شیر اساسا با حرکت خطی عمودی مسیر سیال را کنترل و قطع یا وصل می کند و در دو نوع اتصال  شیر چاقویی ویفری و شیر چاقویی لاگ طراحی و تولید می گردد. شیر چاقویی به دلیل بالا بودن میزان خوردگی سیالات عمدتا جنس تیغه از استیل ضد زنگ و بدنه از جنس چدن و یا بصورت تمام استیل ( بدنه و تیغه هر دو از استیل ) به بازار عرضه می شود. در شیر تیغه ای تمام استیل، جنس بدنه کاملاً از استیل بوده و تیغه نیز از آلیاژ استنلس استیل است.

شیر گیوتینی بدنه چدن-چدنی

شیر گیوتینی در سایز های “۲/۱ الی “۱۲ بوده و دارای کلاس کاری CL150 , PN16 می باشد. شیر گیوتینی در سایز های “2/1 الی “12 بوده و دارای کلاس کاری CL150 , PN16 می باشد. رین شیرآلات در زمینه ” صنعت “ شیر گیوتینی استیل یاهمان ( Knife Gatevalve ) می‌باشد.

رادوکو وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

شفت یا ساقه نیز از فولاد ساخته شده و رزوه های آن تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا در برابر سایش و فشار مقاوم باشند. فولاد آنلاین این افتخار را دارد که با دارا بودن انبار استوک اتصالات جوشی در ایران پشتیبان نیاز صنعت در تامین این کالا باشد. این عملگر را می توان با یک سلونوئید ولو 5/2 تک بوبین و سلونوئید 5/2 دو بوبین و سلونوئیدولو 5/3 مونتاژ می شود که با دریافت سینگال الکتریکی و با نیروی پنوماتیک و با دستور PLC مجرابند را حرکت می دهد.

کنترل ولو

این شیر ها می توانند از ابزار هایی مانند فلومتر برای باز کردن و بستن یک کانال پس از گذر میزان مشخص از جریان فرمان بگیرند. این محصول را می توان هم به روش دستی توسط اپراتور و هم به روش اتوماتیک با PLC کنترل کرد، با توجه به درجه حرارت سیال می توان سیت یا لاینر آن را از جنس EPDM و NBR و … مونتاژ نمود. دیسک این محصول معمولا به دلیل برخورد با سیال همیشه از جنس بدنه مقاوم به خوردگی و سایش بالاتری دارد و از جنس های استیل و فولاد با پوشش کرم و آلومینیوم برنز تولید می شوند. شیر دروازه‌ ای کیتز ، گیت ولو کیتز ، شیر فلكه کشویی کیتز ژاپنهمانطور که از نام این نوع از گیت&n.. شیر دروازه‌ ای پی وی سی ، گیت ولو pvc ، شیر فلكه کشویی EPDMهمانطور که از نام این شیر دروازه‌ ای.. شیر دروازه‌ ای آلومینیوم برنز، گیت ولو آلومینیوم برنز، شیر فلكه کشویی آلومینیوم برنزهمانطور که از نا..