فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

اما این موضوع باعث شده تا قیمت آن نیز افزایشی باشد و نسبت به دیگر مدل های پارس قیمت بالاتری را به خود اختصاص دهد. اما اگر تمایل به خرید این خودرو دارید ولی بودجه کافی را در اختیار ندارید میتوانید با بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو این خودرو را در تعداد اقساط مشخص و ماهیانه خریداری نمایید. فروش اقساطی پژو پارس LX (TU5) باعث شده نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و شرکت های زیادی نیز تا کنون اقدام به فروش این خودرو به صورت اقساطی نموده اند.

  • البته ناگفته نماند که این خودرو تاکنون در هیچ تست بین المللی ایمنی شرکت نکرده است.
  • با توجه به سیاست گذاری های وزارت صمت، اختلاف قیمت پژو پارس از کارخانه تا بازار به حدود سه برابر رسید تا این خودرو به یکی از جذاب ترین محصولات بازار خودروی ایران تبدیل شود.
  • با گذشت زمان، طراحان خودروهای داخلی به تقویت موتور و سیستم خودرو فکر کردند و محصولی را با کیفیت بالاتر و آپشن‌های بیشتر به بازار عرضه کردند.
  • در این تسهیلات مشتریان می توانند خودرو مورد نظرشان را از طریق نمایشگاه آنلاین خودروشاپ و یا بیرون از مجموعه ما انتخاب کرده و کمتر از یک روز کاری آن را به صورت قسطی تحویل بگیرند.
  • برای اینکه خودروی پارس اتومات را با بهترین شرایط خریداری کنید می توانید با سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

این خودروی پر طرفدار با طول 4498 میلی متر، عرض 1704 میلی متر و ارتفاع 1410 میلی متر در وزن 1185 کیلوگرم ساخته شده است. اگر زیاد سفر می کنید و بزرگ بودن صندوق ماشین برای شما اهیمت زیادی دارد، باید بدانید که صندوق عقب پژو پارس، 470 لیتر فضا را در اختیار شما قرار می دهد. در مجموع و با توجه به اختلاف قیمت پژو پارس tu5     با تندر 90 باید گفت، هر دو خودرو ظاهری ساده و کلاسیک دارند که شما نمی‌توانید رد پای المان‌های مدرن را روی آن پیدا کنید. با این حال انتخاب نهایی یکی از این دو ماشین به سلیقه و علاقه https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ شما باز می‌گردد. از سمند سورن گرفته تا دنا معمولی، تندر ۹۰، برلیانس اچ ۲۳۰ و حتی پژو ۲۰۶ صندوقدار! برخی از این رقبا خوش رنگ و لعاب‌تر، با امکانات رفاهی بیشتر و ویژگی‌های فنی بهتری هم هستند، اما واقعیت این است که مردم ایران خاطره خوبی از پژو پارس دارند و تجربه کاربری شیرینی را با آن ثبت کرده‌اند.

نقاط قوت پژو پارس سال

سیستم ترمز خودرو نیز به علت به استفاده از دیسک های قدرتمند در چرخ های جلو، عملکرد مناسبی در شهر و جاده از خود نشان می دهد. خریداران میتوانند طی اقساط بلند مدت 30 ماهه اقدام به بازپرداخت کرده و با کمترین میزان پیش پرداخت خودروی مورد نظر خود را دریافت نمایند. سپند خودرو دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل فروشان است که از اعضای رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو نیز محسوب میشود. این شرکت بصورت کاملا خصوصی فعالیت میکند و دارای 15 سال سابقه موفق در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو است. لازم به ذکر است که پژو 206 قبل از سال 90 توانسته است امتیاز ایمنی 4 از 5 ستاره Euro_NCAP کسب کند و رنو تندر 90 هم 3 ستاره امنیتی را دریافت کرده است.

مقایسه طراحی ظاهری پارس تیوفایو و سمند سورن پلاس

باز هم طرحی در دسترس شما قرار ندارد، مگر اینکه ثبت نام کنید و منتظر قرعه کشی بمانید. این پروسه ممکن است سال‌ها طول بکشد و طی این سال‌ها نیز چه قصد خرید پارس داشته باشید چه رانا پلاس سقف شیشه ای یا هر خودرو دیگری، قیمت محصول ثابت نخواهد ماند! بنابراین منطقی است که خریدار به جای دل بستن به اما و اگرها به دنبال طرحی باشد که خیلی زود ماشین محبوبش را زیر پایش ببیند! به همین دلیل به دنبال بهترین طرح‌های خرید پژو پارس tu5 اقساطی میرود، نظیر آنچه ما در سایا خودرو برای شما در نظر گرفته‌ایم. اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس TU5 در نسخه اتوماتیک را دارید، باید به شما بگوییم صاحب خودرویی خواهید شد که تجربه کاربری با درصد رضایتمندی بالایی را به خود اختصاص داده است.

شرایط خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو در سال 1403

پس در یک نمای کلی این خودرو نمره قبولی ایمنی را در بین خودروهای بازار کسب می کند و قیمت پژوپارس lx در برابر امکاناتش منطقی به نظر می رسد. در این مقاله به بررسی پژو پارس TU5 میپردازیم اگر شما هم تمایل به خرید این خودرو دارید، پس فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید. امکاناتی مانند سنسور پارک دنده عقب، روشن شدن اتوماتیک فلاشر در ترمزهای ناگهانی و سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو به‌جای آژیر دزدگیر که در پارس دیده می‌شود، اما تندر نود فاقد آن است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار