لوازم یدکی لیفان 620 خرید و قیمت لوازم یدکی لیفان 620 مبین یدک | chenyadak

لوازم یدکی لیفان 620 خرید و قیمت لوازم یدکی لیفان 620 مبین یدک | chenyadak

در حقیقت در هنگام عبور خودرو از مسیرهای ناهموار، حضور فعال این قطعه باعث می‌شود تا سرنشینان ارتعاشات وارد شده به بدنه اتومبیل را احساس نکنند. خرید و قیمت توری سمت چپ لیفان 620در ضمن اگر انواع لوازم یدکی لیفان 620 را میخواهید مشاهده بفرمایید میتوانید بر روی خرید و قیمت لوازم یدکی لیفان 620 کلیک کنید.. قطعات جانبی بدنه همچون سپر، چراغ،جلو پنجره ، آینه و همچنین لوازم و قطعات مصرفی مانند تیغه برف پاک کن ، لنت ترمز، انواع سنسور از جمله محصولات این فروشگاه میباشد. انواع لوازم یدکی لیفان 620 شامل موارد زیر است که ابتدا با نام و دسته‌بندی هر یک از آن‌ها آشنا می‌شویم سپس به طور کامل درباره میل تعادل، وایر شمع و رینگ و پیستون صحبت می‌کنیم.

  • خرید قطعات و لوازم یدکی لیفان 620 وارداتی با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب که توسط یدک مارکت ارائه می‌شوند.
  • رینگ‌های با قطر کمتر و حداقل تماس با کمترین ضریب اصطکاک برای رسیدن به بالاترین قدرت موتور استفاده می‌گردد.
  • فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب می‌شد.

همچنین عملکرد خوب ترمزها، موتور پرقدرت و مصرف سوخت معقول باعث شده تا این خودرو به عنوان یکی از استاندارترین‌ها ماشین‌ها شناخته شود. خودرو لیفان 620 که اصالتا چینی است، امروزه نمایندگی‌های در شهرهای مختلف دارد و در صورت بروز مشکل می‌توانید اقدام به سرویس و یا تعمیر آن کنید. همچنین لوازم یدکی لیفان 620 در بازار موجود بوده و در صورت لزوم امکان تهیه https://chenyadak.ir/product-category/lifan/lifan-620/ آن‌ها وجود دارد. خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ علاوه بر نمایندگی‌ها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید این قطعات را به‌صورت اینترنتی از سایت فروشگاه مورد نظرتان سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

آینه بغل راست لیفان ۶۲۰

زنجیر تایم برخلاف تسمه تایم نیاز به تعویض دوره ای ندارد و کارکرد بالاتری را می توان با آن پیمود. زنجیر تایم وارداتی لیفان ۶۲۰ را فراتر از ۸۰۰ هزار تومان عرضه می کنند. فنر لول های لیفان ۶۲۰ در جلو و عقب تقریباً هم‌قیمت اند و در محدوده ۴۰۰ هزار تومان قابل خریداری هستند. قفل درهای عقب لیفان ۶۲۰ در هر سمت، نزدیک به ۷۵۰ هزار تومان و قفل درهای جلوی این خودرو برای هر سمت، بیش از ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارند. اگر به طور کامل نیاز به تعویض جعبه فرمان هیدرولیک لیفان ۶۲۰ پیدا کنید، با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای آن مواجه می شوید!

چراغ

محل تماس رینگ‌ها با جداره سیلندر با کروم یا اکسید آهن پوشانده شده تا مانع ساییدگی دیواره سیلندر و رینگ شود. محل قرارگیری این رینگ‌ها در بالای پیستون و در بالای رینگ‌های روغنی است. رینگ‌های تراکمی اغلب پشت سرهم در دو شیار بالا قرارگرفته تا به بهترین نحو عمل آب‌بندی و درزگیری را انجام دهند. اگر فرآیند آب­­بندی به درستی صورت نگیرد آنگاه با پدیده فرار گاز مواجه خواهیم بود. کاهش قدرت موتور، هنگامی اتفاق می­ افتد که گاز نتیجه احتراق درون سیلندر از بین رینگ ­ها بگذرد و به داخل محفطه روغن وارد شود. از روی دیگر، با مسئله ناآگاهی بسیاری از مصرف کنندگان خودرو از نتایج فرار گاز مواجه هستیم.

میل موج­گیر لیفان 620 یا همان میل تعادل در سیستم تعلیق خودرو، میله‌ای است از جنس فولاد که وظیفه بالانس و برقراری تعادل را دارا است و مانع از چپ شدن خودرو می‌گردد. در صورت عدم رضایت از خرید اینترنتی یا تلفنی، فروشگاه موظف است قطعه یدکی خریداری شده را مرجوع کند. این خودروی جمع و جور و اقتصادی از سال ۲۰۰۹ روی خط تولید شرکت لیفان موتورز رفت و تا سال ۲۰۱۴ تولید این خودرو ادامه داشت. در نسخه ۱.۶ لیفان ۶۲۰ از موتور طراحی مشترک شرکت BMW و Chrysler استفاده شده که موتور تریتک نام دارد. متنوع ترین و بزرگ ترین ویترین لوازم یدکی تحت این برند در کشور ارائه می شود و تماما سفارشات به کل کشور بصورت تلفنی می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار