وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران

شما با مطالعه ی مطبوعات مکتوب مثل روزنامه‌ها و مجلات حقوقی که بعضا پرونده‌های حقوقی گذشته در برخی از آنها بررسی می‌شود شماره تماس وکیل در تهران و حومه را پیدا کنید و به مراجعه به دفتر حقوقی ایشان برای رسیدگی به پرونده‌ی قضایی یا عقد قراردادهای خود شماره‌ی او را داشته باشید. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است. مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و رتبه ۳ کارشناسی ارشد حقوق است. ایشان ۱۵ سال سابقه وکالت دارند و ۷ سال سابقه مدیریت حقوقی. برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند.

  • وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.
  • فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و ….

البته بگما بر عکسشم هست خیلی از قضات کافیه یه وکیل خانم با کمی حجاب بد جلوشون بشینه ، دیگه ول نمیکنن تا وکیل و از جلسه اخراج نکنن و بعضا بی خیال نمیشن ، پس برای اینکه خیلی روی شانستون اقدام نکنید بهتره از وکیل آقا توی تهران بهره بگیرید ( خدایی مرد سالارما ) ولی این هم ملاک اصلی برای انتخاب وکیل نیست . یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است. متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند. درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود. افرادی گمان میکنند که خود میتوانند در دعوی ملکی پرونده را پیش ببرند و احتیاجی به وکیل ندارند اما از انجایی که حوزه ی ملکی جای بحث زیادی دارد ممکن است به دلیل همین سهل انگاری کل سرمایه زندگی خود را از دست بدهند. مواد مخدر به موادی گفته می شود که دارای یک سری ترکیبات شیمیایی هستند که سیستم عصبی بدن انسان مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌ کند.

وکیل باتجربه در تهران

تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. همچنین در سال 1385 به سمت ریاست کانون وکلای مرکز منصوب شد.

وکیل با نفوذ

به عنوان نمونه، یکی از موکلانم به نام سارا که قصد جدا شدن از همسرش رو داشت. بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم. بعد از این که موضوع را ازش پرسیدم به من گفت دوستم ۳ ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نکرد که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شدش. من هم چنین مشکلی دارم و میترسم این مشکل برای من هم به وجود بیاد.

و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد. و کجا ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد. و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد.

در اینجا است که ضرورت استفاده از تخصص وکیل تراجنسیتی یا وکیل دو جنسه ها عینیت می یابد. چیست؟ بسیاری از افراد در بارهارث از مادر ، ارث از فرزند ، ارث شوهر از زنو …. و در انتها بگوییم وکیل انحصار وراثت می تواند در این امور مشکلات حقوقی شما مرتفع نماید. پایه و اساس این طلاق بر هماهنگی زن و شوهر بنا نهاده شده است. لذا آنان در مورد اکثر موضوعاتی که محل مجادله و کشمکش است تقریباً به توافق رسیده اند. با این وجود در مواردی نیز حضور وکیل در کنار آنان موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به طلاق می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار