وکیل پایه یک تهران با وکالت تخصصی ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

در این مورد معمولا وکیل پایه یک دادگستری می تواند با بیان دقیق امر در این رابطه و همچنین در صورت لزوم نوشتن دادخواست دیوان برای شما کمک بسیار فراوانی در این رابطه در خصوص شروع ماجرا برای شما بنماید. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. نیاز است که هر کسی نمی تواند از پس پرونده های حقوقی برآید بنابراین بلافاصله پس از اینکه درگیر پرونده های قضایی شدید باید به وکیل مراجعه نموده و وکالت پرونده خود را به دست او بسپارید. البته که با وجود اینکه تعداد وکلای کشور بسیار زیاد است قطعاً پیدا کردن وکیل خوب چالش و شرایط مهمی را به وجود می ‌آورد بنابراین باید به قدری در این باره اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل را در تهران به سادگی بیابید و به او اعتماد کنید.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.
  • دارای سابقه فعالیت به عنوان نماینده و کارشناس حقوقی در شرکت ها و سازمان ها، سوابق وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری.
  • دفتر وکالت ایران پارس با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و همچنین داشتن وکلای مهاجرتی ماهر، کمک بزرگی به کسانی که قصد مهاجرت دارند، می کند.
  • در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه 5 واحد 4 مراجعه نمائید.

در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید. هزینه حق الوکاله وکیل در تهران بسته به عنوان پرونده و روند و ارزش ملک ممکن است متفاوت باشد. و حق الوکاله وکلای مختلف بر اساس موضوعات مختلف متفاوت است. کافی است با تماس با موسسه صلح صدرا و عنوان کردن موضوع موردنظر از هزینه وکیل در تهران مطلع شوید.

انتخاب بهترین وکیل تهران:

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند. حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

ملاقات با وکیل

با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید.

خدمات موسسه حقوقی

ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد . موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه وکلای آریا دادیار با دارا بودن کادری مجرب تشکیل شده از وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل زن ، بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه ای درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود . کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی و مهم تر از آن، تنظیم قراردادهای مربوط به امبلک توسط وکیل پایه یک دادگستری می تواند اختلاف بین طرفین معامله را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد.

پس قبل از آنکه مجبور شوید پرونده‌های متعدد و مفصلی روانه‌ی دادگاه کنید برای امضای هر قراردادی که بنظر شما ساده می‌آید با وکیلتان تماس بگیرید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. این روزها سایت‌های زیادی در این زمینه به شما مشاوره می‌دهد که با عضویت و استفاده از خدماتشان می‌توانید بنابر موضوع پیش آمده بهترین وکیل مناسب خود را پیدا کرده و در صورت رضایت ارتباط خود را با او حفظ کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار