وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم.

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در همه دادگاه‌ها هردو طرف دعوا می‌توانند وکیل داشته باشند.

  • مثلا شخصی به شخص دیگر وکالت می‌دهد تا از طرف او یک قرار داد امضاء کند یا از طرف او رضایت دهد.
  • گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند.
  • ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید.
  • پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود.
  • این فن سخن وری جهت جلب توجه همگان است و وکلایی که یکنواخت حرف میزنن بعضا به خیلی از نکاتشون دقت نمیشه ، سعی کنین از وکلایی که تن صدای بلندی دارن چه خانم و چه آقا انتخاب کنین.

با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. دیوان عدالت اداری یکی از بالاترین مرجع قضائی اداری در ایران می باشد که به طور کلی به تمامی اعتراضات و شکایات مردم به سازمانها و ادارات و نهادهای دولتی رسیدگی می نماید. سازمانهای ادارای و دولتی در این رابطه باید به طور کامل به احکام صادره در دیوان عدالت اداری گردن نهند و اقدام به اجرای آنها بنمایند و این نشان از وسعت و قدرت این نهاد قضائی تخصصی در رابطه با اقدمامات ادارات دولتی می باشد. وکیلمعاضدتی نیز در صورتی که در دادگاه برای دفاع از حق موکل در دعاوی حقوقی وجودوکیلالزامی باشد و موکل به دلایلی امکان اخذوکیلرا نداشته باشد، دادگاه عسرو حرج موکل را مشخص می‌نماید و به تشخیص معاضدت از کانون وکلاوکیلی را برای دفاع از حقوق او در نظر می‌گیرد. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم.

وکیل اداره کار + 100% متخصص امور کارگر و کارفرما

وقتی به انواع وظایف و ماموریت های شهرداری نگاه می کنیم متوجه می شویم این نهاد وظایف متنوعی دارد که در اجرای آنها ممکن است با شهروندان دچار مشکل شود. یک مالک وقتی قصد احداث بنا داشته باشد تا زمانی که بنای خود را تکمیل می کند ممکن است با شهرداری و از طریق انواع کمیسیون ها دچار اختلاف و بعضاً طرح دعوا شود. در چنین حالتی مالک باوکیل تخصصی شهرداریتماس گرفته و از وی طلب راهنمایی و رفع مشکلات خود را خواهد نمود.

دفتر وکالت ما

دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند.

با توجه به این نکته که هر پرونده‌ای ویژگی‌های خاص خودش را دارد،‌ باید به یاد داشته باشید که هر وکیلی عموما در یک یا دو زمینه بیشتر از سایر موارد تبحر دارد. لازم به ذکر است که برای هر حوزه‌ای و در هر حیطه‌ای وکیل متناسب با آن موضوع وجود دارد. برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید.