ارتودنسی و جراحی فک یا ارتوسرجری برای چه افرادی کاربرد دارد؟

در این روش نواحی که نیاز به لیفتینگ دارند در پوست مشخص می شوند و سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می شود و نخ و سوزن وارد بافت زیرین پوست می شود نخ مانند قلاب به پوست گیر می کند و آن را بالا می کشد. روی به حفظ لطافت پوست سر کمک می کند، از ایجاد شوره جلوگیری می کند، و ساقه مو را سالم و قوی حفظ می کند. تجویز پیکر تراشی برای تمامی افراد کار عاقلانه ای نیست، و تشخیص نیاز فرد به پیکر تراشی به تجربه پزشک معالج و فرد متخصص بستگی دارد؛ کلیت پیکر تراشی بیشتر برای افرادی مفید است، که بیشتر وزن خود را با ورزش و رژیمهای غذایی از دست داده باشند و پوستی صاف و عضلاتی قوی داشته باشند، سلامت کامل داشته و بیماری خاص که امر بهبود را مختل میکند؛ نداشته باشند، و همین طور افرادی که به دخانیات اعتیاد نداشته باشند.

مراقبت از پوست

همانطور که طبیعت موی چرب با موخشک و موی فر با موی صاف فرق میکند ، مراقبت از آن ها هم میتواند با هم متفاوت باشد. هزینه پیکر تراشی بر اساس نحوه کار، روش مورد نظر و تعداد اندامهای درگیر میتواند؛ متفاوت باشد. پیکرتراشی – لیپوساکشن اولتراسونیک: این روش به لیپوساکشن مکانیکی شباهت زیادی دارد با این تفاوت که برای تراشیدن چربیها از دستگاه اولتراسوند استفاده میشود، و هزینه پیکر تراشی به مراتب بیشتر است. این روش در کنار مزیتهایی که دارد، و عوارضی که بعد از انجام پیکر تراشی با آن رو به رو میشوید، ممکن است بخاطر دستگاههای جدید قابل استفاده در آن هزینه پیکر تراشی بالا باشد. پیکرتراشی- لیپوساکشن لیپولیز لیزری: در این روش برای تراشیدن چربیها از نیروی لیزر استفاده میشود، و به علت هزینه بالای دستگاه لیزر، قیمت آن نسبت به لیپوساکشن اولتراسونیک گرانتر میباشد، در این روش چربی از کلیهها و کبد دفع میگردد.

با در نظر گرفتن شرایط طبیعی بدن و ویژگیهای اندام و سایز و وزن خود واقع بینانه در خصوص پیکر تراشی تحقیق کرده و در صورتی که مناسب شما میباشد، به این روش تغییر وزن و از دست دادن چربی بدن تن دهید. ولی باید حتما در خصوص عوارض پیکر تراشی و نحوه عمل پیکر تراشی و حتی پیگیری نظرات مردم درباره پیکر تراشی بصورت تجربی اطلاعات کافی داشته و اصطلاحا بی گدار به آب نزنید. همان طور که گفته شد؛ عمل پیکر تراشی که انواع روشهای انجام متنوعی نیز دارد، قابل ارائه برای تمامی افراد متقاضی کاهش وزن سریع و کسانی که بیماریهای حساس به چربی و چاقی دارند؛ میباشد؛ اما پیکر تراشی به دلیل نوین بودن ممکن است به درستی صورت نگیرد و یا به اشتباه برای بعضی افراد تشخیص داده شود؛ در ادامه با عوارض پیکر تراشی آشنا میشویم.

کمبود ویتامین

چون پیکرتراشی یک روش جدید زیبایی بعد از جراحیهای چاقی به شمار میآید؛ ممکن است خیلی از افراد با مطالعه درباره این عمل زیبایی نتوانند برای انجام پیکرتراشی متقاعد شده و همچنان از انجام این عمل زیبایی واهمه داشته باشند؛ اسم پیکرتراشی به تنهایی برای ایجاد نگرانی در افراد کافی است، برای داشتن اطمینان از این که پیکر تراشی تا چه اندازه در از بین رفتن چربیهای بدن موثر است، و یا پیکرتراشی در کنار مزیتهایی که دارد؛ چه عوارضی میتواند داشته باشد.

پیکر تراشی یا لیپوماتیک؛ یک عمل زیبایی برای خلاصی از چربیهای اضافی اندامهای مختلف بدن است. توجه به اصل مطلب که پیکر تراشی برای افراد خیلی چاق که لاغری آنها نیازمند از دست دادن چربی از بافتهای مختلف و زیاد بدن است، توصیه نمیگردد؛ زیرا در این حالت پیکر تراشی ممکن است، به اندامهای اصلی آسیب برساند، برای این افراد اصولا روشهای جراحی رفع چاقی پیشنهاد میگردد. برجستگی های صورت توسط ژنتیک افراد تعیین می شود، به همین دلیل برخی از افراد دارای صورت استخوانی، چانه و گونه های برجسته هستند، در حالی که برخی دیگر دارای چهره گردتری با برجستگی های کمتر می باشند؛ بنابراین کاهش حجم صورت می تواند مربوط به پیری و یا ژنتیک و ساختار صورت باشد. پیکر تراشی روش نوین در علم پزشکی و شاخه جراحی پلاستیک است، که اصطلاحا لیپوماتیک نیز نامیده میشود؛ که سختی و مشقت لاغری را در مدت طولانی کم کرده و علاجی برای افرادی است، که نیاز دارند سریع کاهش وزن و چربی سوزی در بدن آنها صورت گیرد.

نظرات مردم درباره پیکرتراشی با اینکه بر اساس تجربیات آنها بوده و اصولا ارجحیت بیشتری بر تبلیغات پزشکی و زیبایی که درباره عمل پیکرتراشی در کلینیکها میشود دارد؛ ولی فراموش نکنید؛ نظرات مردم درباره پیکرتراشی وابسته به تشخیص درست یا غلط مشکلشان و یا میزان تخصص فردی که عمل پیکرتراشی را برای این افراد انجام داده؛ میباشد. مخصوصا در مناطقی که بیشتر فصول هوا ابری است باید افراد توجه بیشتری به میزان ویتامین D بدن خود داشته باشند. کوچک کردن شکم؛ داشتن پهلوهایی متناسب با کمر و در کنار تمامی این موارد داشتن اندامی متناسب و زیبا یک ایده آل به خصوص در بین بانوان به شما میآید؛ پیکر تراشی یک روش سریع و ساده را در پیش روی افرادی که به دنبال طی کردن راهی نزدیک تر برای این هدف لاغر شدن و چربی سوزی هستند، ایجاد کرده است.

یکی دیگر از روش هایی که برای درمان پوسته پوسته شدن صورت انجام می شود، استفاده از عسل می باشد. یکی از نکات مهم قبل از کاشت ناخن که باید بدانید این است که در ماه یکبار باید برای ترمیم کاشت ناخنتان حتما به سالن های زیبایی مراجعه کنید. نظرات مردم درباره پیکرتراشی بیشتر یک عمل زیبایی است تا پزشکی؛ اما نکته جالب این است که امروزه پیکر تراشی شکم و پهلو بیشترین نوع پیکرتراشی به شمار میآید،که بیشتر دلیل پزشکی دارد؛ با این همه در کنار تمام مزیتهایی که پیکر تراشی دارد؛ خوب است بدانید پیکر تراشی چیست و چه عوارضی دارد، در حال حاضر پیکر تراشی بدون جراحی و در روشهای نوین تر مثل پیکر تراشی حرارتی در کلینیکهای مجوز دار زیبایی صورت گرفته و روزانه بر تعداد افرادی که خواهان راحت شدن از چربیهای بدن بصورت یک باره و به روش پیکرتراشی هستند اضافه میگردد.

در پیکر تراشی اندامهایی که امکان از دست دادن چربی را در حد متعادل دارند، غبغب، پهلوها ،ران، باسن، شکم میباشد، و چون پیکرتراشی در زیبایی اندام در کنار دلایل پزشکی تاثیر دارد، میتوان آن را در دسته عملهای زیبایی نیز قرار داد. پیکرتراشی- لیپولیز: در این روش از فیبر اپتیکی نازک زیر پوست که حاوی اشعه لیزر است استفاده شده، که بافتهای چربی را 900 درجه گرم کرده و آنها را ذوب میکند. پس از قرار گرفتن هندپیسها روی ناحیه مشخص شده، چربیهای زیر پوستی به مدت ۲۵ دقیقه با تابش لیزر در دمای ۴۲ الی ۴۷ درجه سانتی گراد(تکنولوژیهایپرترمیک) قرار میگیرند و ذوب میشوند.

چربیهای ذوب شده در طی گذشت زمان به صورت کـامـلا طبـیعی از بدن دفـع میشوند و هیچ نیازی به شیوههای جراحی و تهاجمی برای ساکشن و خارج کردن آنها نیست. مواد طبیعی مورد استفاده در ژل، کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد که استفاده از هر دو مواد فوق مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. با افزایش سن، سطح کلاژن و نیز اسید هیالورونیک پوست کاهش می یابد. پوست برای زیبا و جوان بودن به کلاژن و اسید هیالورونیک نیاز دارد. داشتن شکمی متناسب با پهلویی شکیل از نکات مثبت در الو پزشک اندامی زیبا میباشد. هدف نهایی کلینیک افزایش رضایت مراجعه کنندگان از ظاهرشان و القای حس مثبت و افزایش اعتماد به نفس در بین عزیزان می باشد.