وکیل مشهد وکیل پایه یک مشهد شماره وکیل مشهد09156234269

ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم.

  • خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود.
  • به یک وکیل پس از موفقیت در آزمون دشوار وکالت و همچنین اختبار، پروانه وکالت پایه یک دادگستری اعطاء می گردد که این وکیل درجه یک می تواند بدون محدودیت در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری و خانواده در کل کشور انجام وکالت نماید.
  • برای اعطای وکالت به سید مجتبی علوی یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید.
  • مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل در مشهد دارید؟ در اینجا مهمترین دلایلی که ممکن است نیاز به استخدام وکیل در مشهد داشته باشید آورده شده است.

برای اعطای وکالت به محمد نظر نیا یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت کشور ترکیه را دارند، وکیل اقامت و مهاجرت در مشهدآقای سیدعلی رضویان آماده انجام کلیه امور شما در کشور ترکیه از جمله اخذ کارت اقامت و شهروندی -خرید و اجاره ملک در هر نقطه از کشور ترکیه می باشد. برخی از وکیل‌ها هستند که به محض فهمیدن قسمت کوچکی از مشکلاتی که پیدا کرده اید، فورا شروع به کار می‌کنند و این کار را بدون حوصله و صبر انجام می‌دهند. در صورتی که وکیل خوب، شخصی است که به طور کامل به حرف شما گوش دهد و مشکل شما را بررسی کند.

دعاوی کیفری

علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد.

شماره وکیل خوب در مشهد

ارتباط حضوری بهترین راه ارتباط با وکیل در مشهد است؛ زیرا در ملاقات حضوری، تمامی مسائل و جزئیات ریز پرونده به صورت کامل بررسی می‌شوند. اگر پرونده‌ی پیچیده و حیاتی دارید، حتما از ملاقات حضوری استفاده کنید تا هیچ خطایی در بررسی مسائل به وجود نیاید. برای انتخاب بهترین وکلا مشهد نیاز است که حتما یک‌ سری نکات ساده اما مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار برخی مشکلات احتمالی نشوید. بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید. وکلای دعاوی مدنی به موکلان کمک می کنند تا از اشخاص مسئول در مورد مسائل مدنی شکایت کنند یا در برابر دعوی مدنی دفاع کنند. دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند.

ابشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیاnی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است. از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم. وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد.

درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای درخشان مشهد قرار میدهد. برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.