وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل

آنها به عنوان وکیل مدافع یکی از طرفین یک دادگاه کیفری یا مدنی را با ارائه شواهد و استدلال به نفع موکل خود دفاع می کنند. به عنوان مشاور، وکیل خوب در مشهد به موکلان خود در مورد حقوق و مسئولیت های قانونی آنها مشاوره می دهند و اقداماتی را در زمینه امور شرکتی و شخصی توصیه می کنند. وکلا هم هدف قوانین و احکام قضایی را بررسی می کنند و هم قانون را با شرایط خاص موکلان خود تطبیق می دهند. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید.

  • وکلای خوب در مشهد می‌توانید با اطمینان وکیل موردنیاز برای امور خود را انتخاب نمایید.
  • دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید.
  • والدینی که به دنبال فرزندخواندگی هستند، پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که به دنبال احقاق حق قانونی هستند یا زوجی که برای طلاق نیاز به کمک دارند، همگی از خدمات وکیل خانواده در مشهد بهره مند می شوند.
  • مهاجران هنگام عبور از موانع خدمات شهروندی و مهاجرت با مشکلات زیادی روبرو هستند.
  • نمونه دادخواست نفقه از طرف زوجه ، وکیل نفقه در مشهد جهت مشاوره با وکیل نفقه در مشهد با شماره تلفن…

گروه وکلای افرا وکیل با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری ، دارای سابقه موفق و درخشان در امر وکالت می باشند و این اطمینان را به شما می دهد که راهگشای شما در حصول یک نتیجه خوب و قطعی در محاکم قضایی باشد . مشاوره با وکلای متخصص گروه وکلای افرا وکیل در بدو امر اعتماد را برای شما به ارمغان می آورد . شما می توانید وکالت تمامی پرونده های خود را در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده ، ثبتی، مالی، شهرداری ، ملکی و… به وکلای متخصص این گروه بسپارید .

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اهواز [ آپدیت 1401 ]

هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است. وکیل می تواند این مسئولیت را با ارائه خدمات حقوقی بدون دستمزد یا با هزینه ای اندک انجام دهد. یک وکیل به عنوان مشاور، با درک آگاهانه ای از حقوق و تعهدات قانونی به موکل مشاوره ارائه می دهد. وکیل خوب در مشهد به عنوان مذاکره کننده به دنبال نتیجه ای است که برای مشتری سودمند باشد. همچنین با بررسی امور موکل و گزارش در مورد آنها به موکل یا دیگران به عنوان ارزیاب عمل می کند.

وکیل در مشهد مسئول مشاوره با مراجعین در زمینه مسائل حقوقی و ایفای نقش به عنوان وکیل از طرف موکل در طول محاکمات کیفری و مدنی. برای حمایت از مشتری مدارک و شواهدی را در دادگاه ارائه می کند و اقدامات قانونی را در مورد مسائل تجاری و شخصی پیشنهاد می کند. اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد.

سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد. شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. © کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد.

این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است.

دعاوی مالی

سطح تجربه بالا یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب وکیل خوب در مشهد است. بدیهی است که مدت فعالیت، تعداد پرونده ها در یک تخصص، منطقه جغرافیایی و نتایج قبلی از پرونده ها موارد مهمی است که در ارزیابی «تجربه» وکیل باید در نظر گرفته شود. وکیل قرارداد در مشهد در رسیدگی به مسائل ناشی از قراردادها متخصص است و می تواند برای طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قرارداد با او مشورت شود. اگر مطمئن نیستید که آیا باید قرارداد خاصی را امضا کنید، یا مشکلی در قراردادی که قبلاً امضا کرده اید دارید، وکیلی که در قراردادها تخصص دارد، وکیلی است که باید تجربه و تخصص لازم برای کمک به شما را داشته باشد.

لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد. در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.

و فردی که موفق به پذیرش از سوی قوه‌ی قضائیه شود، به‌عنوان وکیل پایه دو شناخته می‌شود. با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد. یا این دل‌شوره و نگرانی باعث شود تا وکیل نتواند به‌خوبی از حقوق موکل دفاع نماید. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد.

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. هنگامی که مالکیت و یا وقفیت ملکی میان طرفین مورد اختلاف واقع می شود، اصل بر ملکیت بوده و مدعی وقف باید دعوی را اثبات کند. حال در این مطلب تحت عنوان دعوای وقف چگونه مطرح می شود، عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری مشهد سعی در توضیح مسائل پیرامون این نوع دعاوی را دارد. مشاوره حضوری و یا غیر حضوری با بهترین وکیل مشهد موجب می شود تا با قوانین آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای بهبود روند پرونده بگیرید. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است. وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار