لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

امانت‌داری نسبت به پرونده، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا از خصوصیات اخلاقی نمونه وکیل مهدی کشوری می باشد، که همین خصوصیات بارز ایشان را در زمره بهترین وکلای اصفهان قرار می‌دهد. از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد. پیشنهاد ما به شما برای رسیدن به مناسب‌ترین راه‌حل و تصمیم درباره‌ی مسائل حقوقی زندگیتان، مراجعه حضوری نزد مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، است.

از همین جهت است که ما می گوییم مهم‌ترین ویژگی یک وکیل تخصص او است، چون یک وکیل متخصص که اطلاعات و تحصیلات بالاتری دارد، بهتر می تواند موکل خود را در آن زمینه تخصصی راهنمایی کند. در نتیجه بهتر است زمانی که به دنبال یک وکیل برای پرونده‌ی خود هستد حتما به سطح تحصیلات و زمینه‌ی تخصص او توجه نمایید. وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند. در حقیقت جدای از هزینه مشاوره، وکیل مبلغی را از شما میگیرد که برای پیگیری پرونده های شما و هزینه هایی که باید در دادگاه پرداخت شود لازم است. وقتی مشکلی دارید و می خواهید به دادگاه بروید و از حقوق خود دفاع کنید، ممکن است نیاز به وکیل داشته باشید. اما ما ایرانی‌ها اغلب در بسیاری از پرونده‌های خود وکیلی نمی‌گیریم و این ممکن است به ضرر ما باشد.

  • آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند.
  • اکثر افراد در طول زندگی خود ممکن است با مشکلات حقوقی مواجه شوند که نیازمند انجام روال حقوقی باشد در نتیجه بدون مشورت با مشاور حقوقی یا وکیل، اين امر مي تواند خسارات جبران ناپذيري را برای فردايجاد نمايد.
  • دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است.
  • در مقابل وظیفه‌ای که موکل در برابر وکیل دارد این است که حق الوکاله وکیل را بپردازد و مدارکی که وکیل تقاضا می کند را با وی در میان بگذارد.

لازم به ذکر است دفتر حقوقی حامد امیری در تمامی امور حقوقی توانایی ارائه مشاوره حقوقی و خدمات وکالتی را دارد. خدمات آنلاین نگارش حقوقی دفتر وکالت حامد امیری، شامل تهیه و تنظیم انواع دادخواست، اعتراض ثالث، شکوائیه، لوایح دفاعیه، تجدید نظرخواهی، فرجام خواهی، درخواست، اعاده دادرسی، اظهارنامه می باشد. با استفاده از خدمات آنلاین نگارش حقوقی می توانید در هر زمان و مکانی درخواست مورد نظر خود را ارسال نمایید و سفارش تهیه شده توسط معروف ترین وکیل اصفهان را در اسرع وقت تحویل بگیرید. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلببهترین وکیل در اصفهان – لیست ۱۰تاییرا مطالعه کردید. امیدوارم تونسته باشم شما را در انتخابوکیل در اصفهانیاری کرده باشم.

بنابراین، شما باید از تمام هزینه ها و حق الوکاله وکیل خود آگاهی کامل داشته باشید. وکیل شما باید بتواند بر اساس اطلاعاتی که در طول مشاوره اولیه به شما ارائه شده است، برآورد هزینه دقیقی را در اختیار شما قرار دهد. همانطور که میدانید برای انتخاب یک وکیل خوب باید به نکاتی توجه کرد. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا با دانش و اطلاعات کامل، متخصص مناسب برای موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نمونه رای تمکین در پرونده خانواده

در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند .

وکیل اصفهان | وکیل خوب اصفهان

چون همان گونه که سابق بر این بیان نمودیم، زمانی که موکلی به وکیل رجوع و مسئله‌ی حقوقی خود را با وی در میان می گذارد ممکن است رازهای خود و یا اطلاعات محرمانه‌ی مهمی را با او بازگو کند که اگر وکیل این اطلاعات را افشا کند بسیار به ضرر موکل می شود. نتیجتاً موکلین باید دقت کنند که وکیلی را برگزینند که امانت دار خوبی بوده و از بابت فتش نشدن اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. ویژگی رازداری و امنت‌داری بیشتر در پرونده‌های خانواده و پرونده‌های کیفری اهمیت پیدا می کند. زیرا که اطلاعات موکل در این موارد بیشتر جنبه‌ی محرمانه داشته و این امکان را دارد که فاش شدن آن، آبروی موکل را خدشه دار کند. ابتدا وکلا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با آنها صحبت کنند تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده مطلع شوند.

هزینه مشاوره حقوقی چقدر است ؟

جدا از تجربه و تخصص یکی دیگر از معیارها برای انتخاب وکیل خوب و ماهر حسن شهرت و خوشنامی وی است. ممکن است یک وکیل دادگستری با آن که تجربه‌ی بسیار زیادی ندارد ولی با همان اندک تجربه‌ی خود حسن شهرت و آوازه‌ی خوبی به دست آورده باشد. و یا برعکس، وکیلی که تجربیات و اطلاعات زیادی دارد اما به واسطه همکاری غیرقانونی با موکلین سابقش، و یا روابط ناسالمی که با دیگر وکلای دادگستری دارد، اصلا آوازه‌ی خوبی نداشته باشد. مسلم است که در چنین حالتی افراد همکاری با آن وکیل خوشنام را ترجیح می دهند. پس بهترین کار این است که در زمان انتخاب وکیل از موکلین سابق وی پرس و جو کنید و یا اگر سایت دارد نظرات دیگران را در مورد وی مطالعه نمایید تا بتوانید اطمینان خاطر کسب کنید. برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود.