بیشترین تنوع مبلمان فضای باز بهترین قیمت مبلمان باغی و ویلایی کنزی | mobleseyed

بیشترین تنوع مبلمان فضای باز بهترین قیمت مبلمان باغی و ویلایی کنزی | mobleseyed

مبلمان به نوعی مهمترین عنصر خانه های امروزی است، که هم زیبایی خانه و هم راحتیمان را تضمین می کند. ما بیشتر وقتمان را در خانه و بر روی مبل سر می کنیم، پس برای خرید مبلمان شیک مورد نیازمان، باید کمال دقت را داشته باشیم. علاوه بر این ویترا مبل دارای مشاوران فروش با تجربه ای است که می توانید پیش از خرید مبلمان با دریافت مشاوره رایگان از آن ها بهترین مدل و طرح مبل را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. اگر فضای کوچکی دارید انواع مبل های راحتی مدرن گزینه مناسبی برای منزل شماست. مبل های مدرن معمولا بدون لمسه و ساده هستند و زمان تولید مبل نیز معمولا کمتر است و با پارچه هایی مانند ملما تولید می شوند.

  • طراحی زیبا و کلاسیک این محصول چشم نواز در کنار راحتی فوق العاده آن، موجب استقبال بالا از مبل راحتی کلاسیک پرنس شده است.
  • تامین امکانات رفاهی از اهم امکاناتی است که علاوه بر معماری ایرانی مجموعه که با بهره گیری از تکنولوژی مدرن آن، جلوه های زیبایی را در منطقه خلق کرده است.
  • در اصل، نئوکلاسیک در طراحی داخلی تمام ویژگی های کلاسیک را در بر می گیرد، اما انعطاف پذیرتر است و می تواند بهتر با واقعیت های خانه ها و آپارتمان های معاصر سازگار شود.
  • اگر این مدل از مبل‌ها در فضای مناسبی قرار نگیرند، فضای بسیار زشتی را به وجود می‌آورند؛ بنابراین اگر فضای کوچکی دارید ما این مبل را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • © کلیه حقوق این سایت متعلق به مبل و میز است و هرگونه کپی برداری از سایت مبل و میز پیگرد قانونی دارد.

این مبل با ترکیب 3+2+1+1 تولید می شود طرح پارچه و رنگ چوب بنا به سلیقه شما تغییر می کند قیمت مبلمان بر اساس پارچه ملما درجه 1 حساب شده است. پاسنگ یا نمای چوبی کار از جنس چوب روس بوده و کفی مبل اسفنج سی کیلویی ویژه می باشد. پر فروش ترین مبل مجموعه در ماه های اخیر که با رنگ طوسی تولیده شده است. اگر قصد خرید مبل راحتی ارزان قیمت با کیفیت خوب را دارید شک به دل راه ندهید و سفارش این محصول را ثبت کنید. مبل آرا با برند صادراتی آرا سوفا یکی از از با تجربه ترین تولید کننده های فعال در زمینه مبلمان در ایران می باشد.

مبل راحتی ال پشتی دار کد۵

این روز ها سبک مدرن محبوبیت خاصی دارد و وسایلی با این سبک جزو پر فروش ترین ها هستند. مبل های راحتی به سبک مدرن هم در بازار جزو پر طرفدار ترین ها و هم چنین جزو بهترین مدل مبلمان خانگی هستند. اگر این سبک را دوست دارید ما به شما مبل تک نفره آفر مدل چیرو را پیشنهاد می دهیم.

مبل راحتی ماهور

این مبل ها در برخی مواقع به شکل مبل راحتی نیز تولید می شوند. روکش چرمی این مبل ها موجب شده که دوام و طول عمر بیشتری داشته باشند و کمتر دچار فروش چستر فرسودگی شوند. به همین دلیل می توانند گزینه مناسبی برای خانه های پر جمعیت باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار