خانه وکیل ایران-وکیل10

سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید. در صورتی که برای پرونده خود نیاز به وکیل مهریه دارید، این خدمات توسط دادسو به صورت کامل ارائه می شود. انجام امور اداری سامانه میخک (ثبت نام، ثبت وکالتنامه، تمدید پاسپورت، اخد شناسنامه و …) توسط کارشناسان حقوقی دادسو. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.

  • چهل وکیل دادگستری ایران روز چهارشنبه ۱۱ آبان با انتشار بیانیه‌ای با عنوان «اکثریت مطلق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند» از جامعه وکلا و حقوقدانان ایرانی خواستند تا «به عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند».
  • البته وکلای ورشکستگی فقط برای این افراد نیستند؛ بلکه شرکت‌های تجاری که طلبکار یا بدهکار هستند نیز باید از کمک این وکلا استفاده کنند.
  • یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست.
  • اما به دلایلی پیش می آید که شخص نمی تواند به دفتر وکیل مراجعه کند.
  • همان‌طور که در مقدمه نیز گفتیم، شغل وکالت انواع مختلفی دارد، زیرا حوزه‌های آن بسیار وسیع است و کسانی که در این شغل فعالیت می‌کنند، تخصص‌های مختلفی دارند.

امروزه که مهاجرت حتی از قبلاً هم بیشتر شده است، وکلای مهاجرت می‌توانند برای انجام امور مربوط به مهاجرت و حل مشکلاتی که رخ می‌دهد، کمک بسیار زیادی کنند. این نوع وکیل در برخورد با مسائل مربوط به مهاجرت مانند ویزا، اقامت، پناهندگی یا گرفتن گرین کارت، به افراد مشاوره و راهنمایی می‌دهد. توجه داشته باشید که شرکت‌های دولتی می‌توانند برای انجام امور حقوقی خود، مشاوران حقوقی را به‌عنوان نماینده خود معرفی کنند؛ اما شرکت‌های خصوصی فقط می‌توانند از وکلای پایه‌یک دادگستری به این منظور کمک بگیرند. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که شغل وکالت چه حوزه‌هایی دارد و یک وکیل چه وظایفی ایفا می‌کند؟ شاید شما هم وقتی اسم وکیل را می‌شنوید، شخصی را تصور کنید که در دادگاه، جلوی چندین نفر قاضی و افراد دیگر، در حال دفاع کردن از حق موکلش است!

مطالب حقوقی

2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند. اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. سایت عدل و حق آماده به شما در حل مشکلات حقوقیتان کمک خواهد کرد. در رابطه با بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها کیفری میباشد نیز پس از آنکه تحقیقات مقدماتی در دادسرا طی شود، مجرمان می توانند برای دیگر مراحل دادرسی و یا در هنگام ارائه کیفرخواست از وکیل کمک بگیرند.

جایگاه اجتماعی وکیل در ایران چگونه است؟

در این جلسه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در خصوص پرونده را دریافت کنید. در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند. تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

اهمیت حمایت هنرمندان از خیزش انقلابی ایرانیان علیه جمهوری اسلامی

ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک مجله وکیل می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند. با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند.