لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-وکیل10

صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید. میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد .

  • معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد.
  • این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود.
  • گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد.
  • علاوه بر ایم می توانید از بین وکلای کانون وکلا و یا وکلای دادگستری نیز با توجه به سابقه ی کاری و حوزه ی تخصصی فعالیت وکیل ، وکیلی خوب و مناسب برای خود انتخاب کنید.

ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، مجله وکیل حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند.

وکیل معاضدتی

افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد. حجم انبوهی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل می دهند. قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است. بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد.

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150

سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

حضانت + قانون جدید + شرایط و مراحل

آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد.