باربیکیو چیست و انواع آن؟!! همه چیز درباره باربیکیو ها

باربیکیو چیست و انواع آن؟!! همه چیز درباره باربیکیو ها

با اینکه کاربرد باربیکیو برای طبخ غذا می‌باشد اما در عین حال باید طراحی معقولی داشته باشد. بهتر است باربیکیوی انتخاب کنید که فضای کافی مثل میز کار را داشته باشند. مثلا اکثر باربیکیوهای گازی استیل آیلند دارای شعله آشپزی، سرخ کن، سبد سرخ کن، میزکار، کابینت و کشو و میز بغل هستند. منقل کباب‌پز جایی است که زغال در آن ریخته می‌شود و کباب روی آن خرید کباب پز می‌پزد. این سینی اندازه‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد، ولی یک سری خصوصیات در این سینی ضروری است. برای اینکه آتش خوب روشن شود و اکسیژن‌رسانی برای آتش به‌اندازه کافی باشد کف و دیواره‌های این سینی باید سوراخ‌های ریزی داشته باشد.

باربیکیو برای اولین بار توسط هندی ها به کارگرفته شد و آنها به غذاهای دودی باربیکیو میگفتند . بعدها اسپانیایی ها این کلمه را به نوعی تهیه ویژه برای غذاها استفاده کردند. در روش باربیکیو از گوشتی استفاده میکنند که به آسانی از استخوان جدا شود و این هم روایتی دارد که به دوران گذشته برمیگردد. خوب است به یاد داشته باشید که کار با باربکیو بازی با آتش است. برای ایمنی باید فاصله مناسبی بین کوره و مواد مستعد آتش در روف گاردن، مثل سطوح چوبی و آلاچیق باشد.

، انواع باربیکیو ، خرید باربیکیو و …

در دلاوا تمامی مطالب مربوط به جهیزیه و خانه داری یافت می شود. علاوه بر موضوعات باربیکیو چیست؟ ، انواع باربیکیو ، خرید باربیکیو و …. نکات مهم در استفاده از باربیکیو ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . اگر چه آماده سازی باربیکیو زغالی کمی زمانبر و سخت است اما باز هم بسیاری هستند که طعم کباب را با زغال می‌شناسند و حس نوستالژی و سنتی آن را دوست دارند.

  • به عبارت دیگر اگر فضای کافی در محیط باغ، ویلا، بالکن یا روف گاردن دارید، خرید باربیکیو یا کباب پز شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا نهایت استفاده را از فضای باز شخصی خود داشته باشید.
  • اگر خانه شما آپارتمانی است می توانید در گوشه ای از بالکن، باربیکیومورد نظر خود را قرار دهید یا حتی به وسیله آجر و سنگ آن را بسازید.
  • باربیکیو های فلزی معمولاً وزن بسیار پایین تری در مقایسه با باربیکیو های سیمانی و سنگی دارند .

می‌توانید یکی از این محصولات را در تراس منزل خود قرار دهید، و از آن برای پخت انواع کباب و غذاها استفاده کنید. باربیکیوهای متحرک عمدتاً از جنس فلزی هستند که می‌توانند تنوع طرح و سایز زیادی داشته باشند. برای سهولت در جابه‌جایی برخی از انواع باربیکیوهای متحرک، به‌صورت چرخ‌دار طراحی و ساخته می‌شوند . به دلیل دود زیادی که هنگام استفاده از باربیکیو ایجاد میشود ، شما نیاز دارید تا از یک تغذیه مناسب استفاده کنید .

باربیکیو در واقع اسم وسیله نیست و نوعی کباب کردن است که بر روی توری گوشت یا هر ماده دیگری را پخته و نوش جان می‌کنیم. اما در ایران از باربیکیو با عنوان یک وسیله برای پخت‌وپز نام‌برده می‌شود. تفاوت کباب پز های گاز و ذغالی را در مواردی چون قیمت، کنترل دما، نوع غذایی که در آن طبخ می کنید و محدوده دما می توان بررسی کرد.

دیدگاه در “باربیکیو چیست و انواع آن؟!! [همه چیز درباره باربیکیو ها]”

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، همه چیز به اولویت‌های خودتان باز می‌گردد و نمی‌توان بهترین مدل را معرفی کرد. بدین منظور پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا با توجه به شرایط‌تان شما را برای خرید بهترین مدل باربیکیو گازی راهنمایی کنند. با این حال اگر قرار نیست که از باربیکیو ذغالی یا گازی خود در فضاهای باز استفاده کنید، نیاز بهسرمایه‌گذاری روی آن نیست و می‌توانید به سمت گزینه‌های ارزان‌تری بروید. اگر برای شما قابل حمل بودن باربیکیو از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید باربیکیو سبک‌تری مثل باربیکیوهایی از جنس آلومینیوم را انتخاب کنید.

کباب پز درنا

با این وجود، این نوع باربکیو هنوز با احتباس گرما دست و پنجه نرم می‌کند. علاوه بر این، گاز خنک‌تر از زغال می‌سوزد و باعث کاهش کارایی گرما می‌شود. تراس پشت‌بام، فضای شخصی شماست و شما می توانید در استفاده از آن خلاق باشید.

ترمومتر بیسیم گوشت

عرض باربیکیو با توجه به منقل داخل آن متغیر خواهد بود، توجه داشته باید که طول باربیکیو باید متناسب با قد فرد در نظر گرفته شود. در این مدل از باربیکیو دیگر نیازی به ذغال و و گاز نیست بلکه به پیریز برق برای تامین انرژی لازمه احتیاج دارید. باربیکیو برقی از دیگر باربیکیو ها جابجایی راحت تر و بدون دردسری داشته و فضای کمتری را اشغال میکند.

این عطروطعم برای بسیاری از ذائقه‌ها مطبوع است و طرف‌داران زیادی دارد. برای این منظور تکه‌های مختلفی از گوشت را که در کباب‌پزهای مختلف آماده شده به افراد می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهند که طعم گوشت‌ها را بررسی کنند. بسیاری از افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند نمی‌توانند تفاوت بین دو نوع کباب را متوجه شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار